Ticket to heaven

• Viestiketjun aloittaja "Nuppi"
  • Ensimmäinen viesti
"Nuppi"
Mikä teitä oikein noissa ticketin vaatteissa kiehtoo??

Ihan älyttömän kalliita ja kaikenlisäks RUMIA!!!! :O

Ite suosin Reimaa,
niissä hinta/laatusuhde on kohillaan! :)

Makumieltymyksiähän nämä ovat. Minusta kukaan valmistaja ei kyllä ole kyennyt tekemään 100% vaatteita kaudesta toiseen, joista _kaikista_ sanoisin pitäväni. Joskus suosikki löytyy yhdeltä, joskus toiselta, jne.

Miten joku voi aina suosia yhtä ainoata merkkiä?

Ei kukaan varmaan vaan sen merkin takia niitä vaatteita osta, eiköhän siinä ne kuositkin vaikuta. Meillä oli aikaisemmin Reimaa, mutta nyt on parin vuoden ajan ollut niillä niin kamalat kuosit, että on joutunut merkkiä vaihtamaan.

54rf
Minun mielestäni Ticketin asut ovat ehdottomasti kaikista kauneimpia! :) Alesta olen ostanut, sillä muuten en raaski ostaa. Tänä vuonna taitaa tosin jäädä ostamatta, sillä en löytänyt alesta haluamaani väriä. :( Taidan tyytyä johonkin halpismerkkiin seuraavan haalarin kanssa, sillä alesta ei nyt tänä vuonna löytynyt oikeen muutakaan hyvää, jossa olisi hyvä laatu. Reima ei ole mieleeni. Siitä tulee mieleen joku... no sanotaan, että vaikka Toyota...

"Nuppi"
Ei kukaan varmaan vaan sen merkin takia niitä vaatteita osta, eiköhän siinä ne kuositkin vaikuta. Meillä oli aikaisemmin Reimaa, mutta nyt on parin vuoden ajan ollut niillä niin kamalat kuosit, että on joutunut merkkiä vaihtamaan.

Täällä mammat ainakin ton merkin perässä huutelevat ja
ei voi olla kuosi mikä vetää puoleensa!!!
Tai oon vaan jääny näkemättä yksikin hieno kuosi!

3n äiti
reimassako hinta-laatusuhde kohdillaan =) Salli mun nauraa =) 100% kohdillaan se on minymossa! Nyt meillä ensimmäistä kertaa Ticketin haalarit muksuilla kun ellokselta sai -50% ja tosi kauniit kuosit (malli vähän hassu, mut ok) ja TOSI HYVÄT! Kuin uudet ja ainoat haalarit, ei mitään jälkeä missään vaikka peppumäkeäkin laskettu jne.

"Nuppi"
Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti;22871984:
reimassako hinta-laatusuhde kohdillaan =) Salli mun nauraa =) 100% kohdillaan se on minymossa! Nyt meillä ensimmäistä kertaa Ticketin haalarit muksuilla kun ellokselta sai -50% ja tosi kauniit kuosit (malli vähän hassu, mut ok) ja TOSI HYVÄT! Kuin uudet ja ainoat haalarit, ei mitään jälkeä missään vaikka peppumäkeäkin laskettu jne.
Naura hyvä ihminen, Naura! :LOL:

"vieras"
[QUOTE="Nuppi";22872109]Naura hyvä ihminen, Naura! :LOL:[/QUOTE]

No meillä ei ole yli 50e maksettu yhdestäkään reimatecin haalarista ja ei meillä kyllä muita ole ollut käytössäkään.

"vieras"
Makuja on tasan yhtä monta kuin maapallolla ihmisiä. Omaa silmääni taas eivät Reimat miellytä, joten vastavuoroisesti voisin ihmetellä miksi sinusta Reimat ovat kivan näköisiä?

"Nuppi"
[QUOTE="vieras";22872229]Makuja on tasan yhtä monta kuin maapallolla ihmisiä. Omaa silmääni taas eivät Reimat miellytä, joten vastavuoroisesti voisin ihmetellä miksi sinusta Reimat ovat kivan näköisiä?[/QUOTE]

Reimat on värikkäitä, kun lapsi pitää näitä niin erottuu joukosta! =)

Enkä sanonut, että pelkästään käytän Reimaan vaan suosin..
Nytkin lapsilla Luhdan ja Elloksen land and lake toppapuvut!!

Kuosi on se mikä houkuttaa ostamaan ja valitsemaan sen oikean! ;)

"jep"
Jälleenmyyntiarvo on huikea! Ja puvut tosiaankin kestävät käyttäjältä toiselle, joten käytettyjäkin uskaltaa ostaa!!

Yksivärisyys on se syy miksi minä ostan. En voi sietää reimojen tai lassien sun muiden kuoseja ja
värikaistaleita. Toisekseen, reimojen kangas nykyään hajoaa heti, ei tod.ole hintansa arvoista!

Ole sinä ap mitä mieltä olet, ticket on kyllä fanituksen ansainnut sekä väreillään että laadullaan!

Mun mielestä Ticketin vaatteet ei ole rumia. Osa niistä on ihan hirmu kauniita, osa ihan tavallisia. Ja näitä ihan hirmu kauniita olen meille sitten ostanut.

Meillä on tosin myös vino pino reimateccejä. Nitäkin on ihan kivan värisenä, mutta kyllä nuo meidän Ticketit on kauniimpia.

Pääasia on, että puku on lämmin ja pitää kosteuden ulkopuolella. Ulkonäkö tulee heti seuraavana kriteerinä ja merkki vasta sitten myöhemmin. Mä en osta merkin, vaan laadun ja ulkonäön perusteella.

"vieras"
Ostin keväällä lapsille Ticketin takit. Ostin ne, koska kuosi miellytti ja hinta oli halpa. 67€. Löysin niihin Reimatecin toppikset (15€), jotka sopi asuihin hyvin. Nuotakit on tosi kivan malliset ja toimivat. Aiemmin meillä ei ole ollut kyseisin merkin takkeja, parit jämerät syys/keväthousut on yhdelä ja ne on kyllä hurjan kestävät.

kiehtoo
Mua kiehtoo juurikin se ulkonäkö, ei mikään muu.
Tytöllä nyt talvihaalarina kokonaan violetti haalari.
Monellakaan muulla merkillä ei ole kokonaan yksivärisiä haalareita tarjolla.
Erivärisistä paloista kasatut haalarit on aivan kamalia mun mielestä.

Enkä mäkään noista Ticketin kuviokankaista välitä. Yksivärinen on tyylikkäin.
Ja meidän haalari ostettiin uutena huutiksesta, sain sen jonkun verran halvemmalla kuin uuden

"jep"
Jännä muuten miten erilailla ihmiset näkevät..
Mä en voi ymmärtää miten Ticketit voisi olla RUMIA!??

Ehkä yksi kuosi vuodesta niilläkin on "ruma", mutta se sallittakoon.

[QUOTE="Nuppi";22871977]
Täällä mammat ainakin ton merkin perässä huutelevat ja
ei voi olla kuosi mikä vetää puoleensa!!!
Tai oon vaan jääny näkemättä yksikin hieno kuosi![/QUOTE]

Tämä on minusta ollut ticketin yksi parhaimmista kuosista :) HIENO! Ticket to Heaven tähtihaalari 86 cm, sis pk 75.00 € - Tyttöjen ulkovaatteet 86-104 cm - Vaatetus - Huuto.net . Tänä kautena ei ollut yhtä hyvää talveen. Ja ticketit ovat lämpimiä, reimoissa jäätyy joten sellainen tulisi ihan eri käyttöön.

kiehtoo
[QUOTE="Nuppi";22872199]Kiitän! =)

Ainut joka vastasi siihen mitä kysyin rehellisesti!![/QUOTE]

Mistä päättelit, ettei yllä olevat vastaukset ole rehellisiä!?
Kelpaako sulle rehelliseksi vastaukseksi vain tietyn tyyppinen vastaus?
Miksi kysty tälläistä, jos et hyväksi kaikkia vastauksia?

Täällä on moni sanonut, että ulkonäön takia, toiset, että laadun takia.
mikä sä olet päättämään mikä on rehellinen vastaus??

"jep"
ap haluaa haastaa riitaa. Totuus on että ainakin tähän asti Ticket on ollut luotettava merkki, ja ansaitsee fanijoukkonsa. Joitain ihmisiä harmittaa tällainen joukkohysteria, ja onhan se aika naurettavaa, mutta ticket nyt vaan sattui saamaan suomalaiset rakastumaan tuotteihiinsa.

syyt:
-yksivärisyys -trendikkyys -kestävyys -laatu -näyttävät kuosit -erilaisuus(verrattuna reimateciin) -edullisuus ,ainakin hulluilla päivillä!;) -unisex värit -jälleenmyyntiarvo

kiehtoo
[QUOTE="jep";22873979]ap haluaa haastaa riitaa. Totuus on että ainakin tähän asti Ticket on ollut luotettava merkki, ja ansaitsee fanijoukkonsa. Joitain ihmisiä harmittaa tällainen joukkohysteria, ja onhan se aika naurettavaa, mutta ticket nyt vaan sattui saamaan suomalaiset rakastumaan tuotteihiinsa.

syyt:
-yksivärisyys -trendikkyys -kestävyys -laatu -näyttävät kuosit -erilaisuus(verrattuna reimateciin) -edullisuus ,ainakin hulluilla päivillä!;) -unisex värit -jälleenmyyntiarvo[/QUOTE]

Aivan.
Mä en ymmärrä yhtään minkä takia jotkut vaatemerkit on toisten "vihan" kohteena, niitä pidetään statusvaatteina ja niitä muka ostetaan vain koska on kallis merkki ja että halutaan vaan näyttää, että on rahaa millä ostaa.

Kaiken huippu oli, kun Facebookissa törmäsin ryhmään, joka kuulosti mun mielestä mukavalta ja ihmiset saman tyyppisiltä kuin minä, mutta ryhmän esittelytekstin lopussa luki jotain tyyliin "et vähät välitä Ticket to Heavenin vaatteita, kirpputoriltakin saa hyviä vaatteita..." Ryhmään ei siis hyväksytty ihmisiä, joiden lapsilla oli Ticketin vaatteita :D
Öööö, kirppariltakin voi saada Ticet to heavenia ja kaille se ei ole mikään statusvaate, vaan yksinkertaisesti kaunis ja käytännöllinen.
Meillä roikkuu vaatehuoneessa Ticketin kevätpuku, joka me saatiin ilmaiseksi käytettynä tuttavaperheeltä...

Yhteistyössä