[QUOTE="jep";22873979]ap haluaa haastaa riitaa. Totuus on että ainakin tähän asti Ticket on ollut luotettava merkki, ja ansaitsee fanijoukkonsa. Joitain ihmisiä harmittaa tällainen joukkohysteria, ja onhan se aika naurettavaa, mutta ticket nyt vaan sattui saamaan suomalaiset rakastumaan tuotteihiinsa.
syyt:
-yksivärisyys -trendikkyys -kestävyys -laatu -näyttävät kuosit -erilaisuus(verrattuna reimateciin) -edullisuus ,ainakin hulluilla päivillä!
-unisex värit -jälleenmyyntiarvo[/QUOTE]
Aivan.
Mä en ymmärrä yhtään minkä takia jotkut vaatemerkit on toisten "vihan" kohteena, niitä pidetään statusvaatteina ja niitä muka ostetaan vain koska on kallis merkki ja että halutaan vaan näyttää, että on rahaa millä ostaa.
Kaiken huippu oli, kun Facebookissa törmäsin ryhmään, joka kuulosti mun mielestä mukavalta ja ihmiset saman tyyppisiltä kuin minä, mutta ryhmän esittelytekstin lopussa luki jotain tyyliin "et vähät välitä Ticket to Heavenin vaatteita, kirpputoriltakin saa hyviä vaatteita..." Ryhmään ei siis hyväksytty ihmisiä, joiden lapsilla oli Ticketin vaatteita
Öööö, kirppariltakin voi saada Ticet to heavenia ja kaille se ei ole mikään statusvaate, vaan yksinkertaisesti kaunis ja käytännöllinen.
Meillä roikkuu vaatehuoneessa Ticketin kevätpuku, joka me saatiin ilmaiseksi käytettynä tuttavaperheeltä...