Ticket to heaven välikausipuku

Tietääkö kukaan minkä kokoisia ovat Ticketin puvut? Mietin kaksiosaisen haalarin ostoa hoikalle tytölle, jolle Reimatecin 80cm on vieläkin sopiva ja Lassien puvuista 86cm on sopiva, tosin takki saisi jo olla 92cm. Vastaako kooltaan jompaa kumpaa näistä? Kiitos jos joku tietää!
Niin ja mielipiteitä haluaisin kuulla kannattaako ostaa sellainen ilman fleeceä oleva vai fleecellinen plain rain-puku lähinnä päiväkotikäyttöön?

Meillä on kuopuksella 2v 9kk tämä Ticketin takki koossa 92cm.

Ja tämä myös koossa 92cm

Nuo Ticketit ei enää ole NIIN reiluja kuin ennen, kuitenkin himpun reilumpia kuin Reimatec. Takit niissä tuppaa olemaan jotenkin naftimpia kuin housut..

AI niin. Mä luulen, että se fleecetön on parempi, jos haluaa kesälläkin käyttää.

Eli meillä on ollut hullujen päivien pukuja (ilman fleeceä) ja ne ovat olleet monikäyttöisiä. Alesta ostin fleecellisen ja siinä kyllä takista saa vuoren pois, mutta ei hupusta ja housuista. Esim huppua kyllä meillä käytetään kesäsateen sattuessa...

vieras
Minä ostin 80cm ticketin tuon irrotettavalla fleecellä olevan kaksiosaisen puvun ja meidän 79cm tytölle aivan liian iso! Isosisko 95cm käyttää takkia ja housut odottelee pikkusiskon kasvamista!! Housut oli istuessa vähän naftit tuolle isommalle, mut takkiin tuo pienempi kyllä hukkuu!! Ehkä ens keväänä...

Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-79:
Voiko sen fleecettömän alla myöhemmin syksyllä käyttää villahaalaria ettei tarvis olla kahta välikausipukua?
Tottakai. Ainoa ero on siis vain se vuori joka osin irtoaa.

Siksihän nykyään aikuistenkin ulkoiluvaatteissa on paljon "kuorivaatteita". Ovat monikäyttöisempiä, kun lämpö tulee välivaatteista.

Itse sorruin fleecelliseen, kun oli ainoastaan sitä jäljellä pojan kokoa. Tuo ruskea on kyllä hyvä väri :) Hinta ei onneksi päätä huomannut alessa, 45e...

Yhteistyössä