Ticket To Heaven takin koosta kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dobberi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

dobberi

Aktiivinen jäsen
18.03.2008
2 473
0
36
Eli ajattelin osta pojalle takin mut ei ole mitään tietoa koosta,jos poikani on nyt n.127cm pitkää niin ostanko128 vai 134cm takin? Onko ne kuinka reiluja?
Esim.Reima on nyt käytössä koko128 ja on just sopiva,mut ei varmaan sovi enää keväällä. Ja carl takki olisikyseessä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mun käsittääkseni ne on hieman pienentanyt niitä kokoja. Ennehän ne oli melkeimpä 2 numeroa isommat kuin esim. Reimatecilla.
Sovittamallahan se selviää! =)

Totta,mut kun täällä ei niitä myydä missään :kieh: ja joudun tilata netistä ja ei ole tuttu merkki entudestaan :snotty: Oisko sitten se 128cm sopivakai..?

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Mun käsittääkseni ne on hieman pienentanyt niitä kokoja. Ennehän ne oli melkeimpä 2 numeroa isommat kuin esim. Reimatecilla.

Totta,mut kun täällä ei niitä myydä missään :kieh: ja joudun tilata netistä ja ei ole tuttu merkki entudestaan :snotty: Oisko sitten se 128cm sopivakai..?

Mä ottaisin kyllä sen 134cm.. Mutta voithan pyytää nettikaupasta mittoja takista. =)

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:

Niissä nettikauppojen mainoksissa on mitat. Vertaa johonkin toiseen takkiin niitä mittoja....

Yhteistyössä