Ticket to heaven

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
On kuulema reiluja koot? Mitenkä paljon reiluja?
Jos poika on alkanut nyt käyttämään äskettäin kokoa 110cm, etenkin housut ovat siitä koosta sopivat, paidat menee 104/110, hukkuuko hän nyt keväällä 110cm plain rainiin?

Mua on alkanut tympiin nää Ticket to heavenin vaatteet :'D Ärsyttää, kun puistossa joka toisella muksulla on päällä tähtii ja helmassa lukee Ticket to heaven :D Miks noita piti alkaa myymään osamaksulla nettikaupoista? Olisivat säilyttäneet jotain tasoo, kun kaikki eivät olisikaan saaneet ostettua. Nii saimpas sanottua! :D

[QUOTE="jepulis";23102103]Mua ärsyttää kaikki vaatteet, jotka tunnistaa. Ticketin kuosit ja merkki kiljuu kilsan päähän merkkiä.

Mielummin joku, jota ihan kaikki ei tunnista...[/QUOTE]

Peesi! :)

:D no on se sit hyvä et mua ei ärsytä kenenkään toisen ärsyyntymiset mun lasten vaatteisiin ja voin sitten hyvällä mielellä pukee niille vuoroon ticettiä ja vuoroon kirpparilta markettivaatetta :D

mutta että osaako joku vastata mun kysymykseenkin?

[QUOTE="a p";23102127]:D no on se sit hyvä et mua ei ärsytä kenenkään toisen ärsyyntymiset mun lasten vaatteisiin ja voin sitten hyvällä mielellä pukee niille vuoroon ticettiä ja vuoroon kirpparilta markettivaatetta :D

mutta että osaako joku vastata mun kysymykseenkin?[/QUOTE]

Riippuu varmaan ihan siitä, että tykkäätkö pukea lapsesi nakinkuoreen vai reilunkokoiseen? Jos jälkimmäiseen, niin osta ehdottomasti 110 kokoa :)

Kannattaa kokeilla...
Meillä ticketin talvihaalari kokoa 80 cm, vaikka talvella muuten ollut käytössä 86cm vaatteet. Kokeiltiin 86cm haalaria ja lapsi "hukkui" siihen. Nyt alkaa 80cm olla pieni kun ollaan siirrytty muissa vaatteissa 92cm kokoon.

Yhteistyössä