Ti-Ti -nallejen talo Ikaalisissa, kuka käynyt?

Emme ole käyneet, mutta tänä heinäkuun alkupuolella menossa sinne pe-su. Meillä lapset 4v ja 1v10kk, mahottomia titi-faneja. Päivittäin nyt tutustuttu titi-taloon dvd:n esittelyvideon kautta, ja kivalta paikalta vaikuttaa. Meillä vain sen verran pitkä matka sinne, että yövymme 2yötä siinä hotellissa. Varasimme viikonlopun sen perusteella, että silloin myös Riitta on siellä touhuamassa lasten kanssa, ja tuolloin sattuu myös olemaan Titi-konsertti siellä. Meillä odotetaan reissua kovasti, siitä puhuttu pitkä talvi.

Juuri viime vkoloppuna oltiin 2,5v. pojan kanssa, joka ei kyllä ollut yhtään innostunut kyseisestä paikasta. Mutta muut lapset joita siellä oli, näytti kyllä tykkäävän, ehkä meidän poika on vaan vähän arka tollasissa paikoissa. Turhaa rahastusta on kyllä mun mielipide ko. paikasta: meidän kolmihenkinen perhe pulitti lähes 30e sisäänpääsylippuihin, eikä siellä tosiaan vanhemmat kostu mitenkään.

Ollaan kayty parikin kertaa kun asutaan kohtuullisen lähellä. Enää ei tosin mennä. On mielestäni älyttömän kallis paikka ja ei ole uusiutunut mitenkään. Nallet käy pyörähtämässä hetken yksi kerrallaan ja menee sitten pois. Toivoisi, että niillä olisi aikaa leikkiä lasten kanssa (ekan kerran kun käytiin, niin oli).

Niin, ja vanhemmille ei sinänsä ole mitään ja vanhemmat maksaa täyden maksun!

me ollaan menossa myös sinne loppu kuusta :)
Mulle on ainakin ihan sama,vaikka siellä ei ole yhtään mitään aikuisille..
Lapsia me ollaan sinne viemässä ja lapsille tehdään kiva retki päivä.
Mulle on ainakin ihan sama vaikka liput on sen 9.50?/henkilö, silti me sinne mennään, meneehän tuo raha aikuisilta johonkin muuhunkin.. ja kun nykypäivänä ei muutenkaan mikään tahdo ilmaista olla, onhan tuo nyt halvempi kun joku huvipuisto reissu pienten lasten kanssa..
Niin ja mitä tuohon vanhempien lippujen hintaan tulee niin ymmärrettävää että vanhemmat joutuu myös maksaa liput, eihän pieniä sinne yksin päästetä .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri viime vkoloppuna oltiin 2,5v. pojan kanssa, joka ei kyllä ollut yhtään innostunut kyseisestä paikasta. Mutta muut lapset joita siellä oli, näytti kyllä tykkäävän, ehkä meidän poika on vaan vähän arka tollasissa paikoissa. Turhaa rahastusta on kyllä mun mielipide ko. paikasta: meidän kolmihenkinen perhe pulitti lähes 30e sisäänpääsylippuihin, eikä siellä tosiaan vanhemmat kostu mitenkään.

olittekohan samaan aikaan, me oltiin sunnuntaina..
Mun mielestä kans aika kalliit liput. Oltiin edellispäivänä oltu muumimaailmassa ja kotimatkalla käytiin titinalle talossa. ehkä matka väsymystä, mutta en niin piitannut talosta kuin oletin..Tyttö 2v tykkäs ja nallet oli mukavasti esillä ja pitivät laulu-tanssituokioita. Vaikutti tyttökin pitävän enemmän muumitalosta. Miestä alkoi puuduttaan nallet ja kitinän jälkeen alkoi kiinnostua talon ilmastointilaitteista :laugh: No joo, kaikin puolin kiva talo ja viihdyttiin siellä noin 2 tuntia.