THL ja asiantuntijat, nyt sitä tietoa NANOrokotteesta, kiitos!!!!

Noniin, olisiko aika teidän asiantuntijoiden jotka tiedätte hiukkasen enemmän kuin me tavalliset pulliaiset, raottaa niitä tietonne arkkuja! Kertokaas nyt meille kilteille kansalaisille mitä tarkoittaa tämä NANOrokote, jolla meidät hyväuskoiset piikititte? Haluan tietoa mitä se käytännössä tarkoittaa, miten se on valmistettu, mitä tarkoittaa tämä pienenpieni nano-hiukkanen? Kai nyt joku jotain tietää!!!! Että NYT ois jo korkea aika. Kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luuletko, että ne THL:n asiantuntijat palstailevat täällä ja tulevat tähän vastaamaan...
Luulen. Ainakin oli kova tarve olla kyttäilemässä kansalaisten rokotusvastaisuutta silloin sikapiikin aikaan eri nettipalstoilla, vai ettekö muista? Eiköhän tää jonkun asiantuntijan silmään paista ja olis aika tiedottaa ja valaista meitä kuuliaisia suomalaisia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Plussan palsta lienee hiukan väärä paikka kysymykselle.
Ihan yhtä oikea paikka kuin mikä tahansa muu keskustelufoorumi. Voihan täälläkin olla joku asiantunteva kemisti joka tietää kertoa...
Niin, tai ihan yhtä väärä. Mä luulen että vaikka joku tietäjä täällä palstailisi, niin vastausta tuskin tulee.

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Plussan palsta lienee hiukan väärä paikka kysymykselle.
Ihan yhtä oikea paikka kuin mikä tahansa muu keskustelufoorumi. Voihan täälläkin olla joku asiantunteva kemisti joka tietää kertoa...
Niin, tai ihan yhtä väärä. Mä luulen että vaikka joku tietäjä täällä palstailisi, niin vastausta tuskin tulee.
Jaa, no sitten on ihan yhtä väärä, mitä väliä? Ja miksei vastausta tulisi, onko tämä joku kielletty aihe vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Plussan palsta lienee hiukan väärä paikka kysymykselle.
Ihan yhtä oikea paikka kuin mikä tahansa muu keskustelufoorumi. Voihan täälläkin olla joku asiantunteva kemisti joka tietää kertoa...
Niin, tai ihan yhtä väärä. Mä luulen että vaikka joku tietäjä täällä palstailisi, niin vastausta tuskin tulee.
Jaa, no sitten on ihan yhtä väärä, mitä väliä? Ja miksei vastausta tulisi, onko tämä joku kielletty aihe vai?
Ei varmaankaan ole kielletty aihe, muutoinhan aloitukset poistettaisiin. Mutta, rehellisesti sanoen mä en jaksa uskoa että kukaan asiantuntija tulee asiaa selittämään mihinkään keskustelupalstalle. Ja toisaalta, täällä on joskus sanottu että esim sellaisen ihmisen neuvot joka esiintyy lääkärinä, poistetaan. Ei siksi että heti epäiltäisiin olevan feikki, vaan siksi ettei ikinä voi tietää onko kyseeessä kyseessä oikeesti ihminen joka harjoittaa kyseistä ammattia. Sama pätee varmaankin THL:n asiantuntijoihin. Kun meistä tavallisista tallaajista kukaan ei oikeesti tiedä että onko kyseessä oikea asiantuntija, vai joku joka vain pelleilee asialla. Ja tuollainen väärä asiantuntija voi halutessaan lietsoa hysteriaa.
 
No en mä nyt odota että ne thl:n tapaukset tänne tulee kertomaan. Kertokoot julkisesti vaikka lehdessä, selityksen paikka olisi kuitenkin! Ja eihän kukaan kerro mitään jos ei kansa edes älyä vaatia. Kyllä luulis että ihmisiä nyt sen verran kiinnostais tietää että mikä piikki se nyt sitten lopulta oli tuo possupiikki, joka niin kiireellä piti kaikille saada.
 

Yhteistyössä