ThinWhiteDuke

Mä en kuuntele nyt mitään ,kun pikkunen nukkuu pinnasängyssään vieressä ja ukkokin jo rojahti peittojen alle :whistle:
Kiitos, kyllä tämä päivä mennyt ihan kivasti, on ollut tavallista enemmän myös omaa aikaa.
Miten sun päivä? töissä kivaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
http://www.youtube.com/watch?v=CEIeb85DkCs

Töissä, kova tohina. Kesälomat jaettu ja aiheuttaa kuohuntaa takahuonekeskusteluissa. Kukaan ei saanut siihen lomaa, mihin halusi, eli ne jaettiin mielivaltaisesti. Raskasta energiaa ilmassa. Mä toin esimiehelle julki aatoksemme ja taidan taas hetken olla mustallalistalla. :xmas: :D

Muuten töissä oli oikein kivaa. Pystytään nauramaan siellä itsellemme.

=)

No voi kissanhiekkalaatikko niitä lomien jakoa! :(
Siitä että tuo tällaisessa asiassa aatokset julki, tulee kuitenkin parempi mieli kun mykistelystä.
Kiitti linkistä, mun oli laitettava se hiljaisella soimaan :heart:
Miks oon niin kova vetisteleen, arvaat kai että se ihana Let It die saa mun tunnekuohuihin ja silmät vettymään...mutta sillalailla syvällä tavalla, energiaa antavasti!
Sä oletettavsti viet teidän työpaikalle paljon hyvää ja voimaa tuovaa energiaa...olen varma tästä.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
http://www.youtube.com/watch?v=CEIeb85DkCs

Töissä, kova tohina. Kesälomat jaettu ja aiheuttaa kuohuntaa takahuonekeskusteluissa. Kukaan ei saanut siihen lomaa, mihin halusi, eli ne jaettiin mielivaltaisesti. Raskasta energiaa ilmassa. Mä toin esimiehelle julki aatoksemme ja taidan taas hetken olla mustallalistalla. :xmas: :D

Muuten töissä oli oikein kivaa. Pystytään nauramaan siellä itsellemme.

=)

No voi kissanhiekkalaatikko niitä lomien jakoa! :(
Siitä että tuo tällaisessa asiassa aatokset julki, tulee kuitenkin parempi mieli kun mykistelystä.
Kiitti linkistä, mun oli laitettava se hiljaisella soimaan :heart:
Miks oon niin kova vetisteleen, arvaat kai että se ihana Let It die saa mun tunnekuohuihin ja silmät vettymään...mutta sillalailla syvällä tavalla, energiaa antavasti!
Sä oletettavsti viet teidän työpaikalle paljon hyvää ja voimaa tuovaa energiaa...olen varma tästä.. =)

Siellä töissä on tällähetkellä niin paljon matalaa energiaa, että täytyy keskittyä siihen, ettei saa tartuntaa. Siihen menee niin helposti itse mukaan, jos ei ole tarkkana.
:wave:

Yhteistyössä