Napsahtelusta kohdussa... Mulle sanoi joku viisas lääkäri että vauvan luut/nivelet napsahtelee... ja viimeiset kaks vauvaa on mulla masussa napsuneet... tuntuu jotenki ilkeeltä ja toisaalta ei...
Mä kummastelin täällä tuota nelHM juttua että lääkäri on sanonu etteivät käynnistä viikolla 38 olevia.. Sillä viikollahan mun poika nyt syntyi ja kahden päivän päästä tultiin kotiin... Eipä kukaan sanallakaan tuolla TYKS ssä maininnu,ettei olis vauvan keuhkot tarpeeks vahvistuneet... Ihmeellisiä muunnoksia muissa paikoissa tommoset.
No niin mä unohdin täysin mitä muuta mun piti sanoa
Tuli vaan niin pakottava tarve tulla sanomaan jotain kun ite tiesin tosta napsahtelusta jotain...
Ai joo, postipoika toi tosi ajoissa meille TÄNÄÄN kutsun sinne pojan vatsaultraan, kun niitä napasuonia oli siinä istukassa ollu vain kaksi, kun kuulemma pitää olla kolme. Mutta tää on kuulemma vaan varotoimenpide,ettei ole mitään pielessä... Jos jotain vakavampaa ois epäilty niin ei me kotona oltais, mut kuulemma pitää tarkastaa kuitenkin.
Eli illasta sinne, aika oli laitettu 17.40 ja äkkiä hätäpäissäni kutsuin tänne mamman (mun äidin) muiden lasten kanssa, kun meillä ei oo sitä uutta kaukaloa vielä... eli joudun vaununkoppaan pienen laittamaan.
Neuvolassa oltiin tänään...
Meidän pikkuherra ikää 1vko 5pvä mitat 3295g ja 51.5cm Pituutta hitaanlaisesti, painoa senkin edestä
100 grammaa mentiin jo yli syntymäpainon. Saa lisämaitoa..
Seuraa katseella, ainakin kirkkaan punaista lelua
oikeen reippaasti päätä käänsi mukana ja neuvolantäti oli ihan ihmetyksissään... Sanoin että meillä taitaa muut lapset pitää huolen siitä,että tulee tätä virikettä enemmänkin
No niin, nyt mä lakkaan kiusaamasta teitä ja jään odottelemaan lisää vauvauutisia...
Onko teistä joku vaihtanu numeroita keskenään? Että saatais me muutkin tietää jos jollain tulee lähtö laitokselle tai että mitä sinne laitokselle kuuluu
En mä ole yliutelias ennnnn....
Mielelläni jos joku tahtoo, ni annan numeroni mihin voi ilmotella kuulumisia =) Hitsi ku mä sain niin paljon äkkiämmin ton pojan että mä elän ihan täysillä teidän jutuissa mukana