the sims 2 castaway

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Kun latasin pelin koneelle,se meni mutta ei lähde pyörittää peliä :(
missä vika?
lapselle ostettiin uutena ja kone ei suostu pyörittää peliä,ei tapahdu mitään.
peli on koneelle asennettu.levykin pyörii mutta mitään ei tapahdu.

poistin juuri kaikki muut sims2 lisäosat koska myyjä sanoi ettei niitä tarvita tähän castaway peliin.
muut sims2 pelit toimi normaalisti.

meillä on vista koneessa.
ja konekaan ei ole kun vuoden vanha.
kaikkia tarvittavat löytyy mut ei pyöritä ?

mulla se pitää vistassa sillein jännästi kiertää.. eli peli on aina levyasemassa, mutta kun aloitan pelaamaan, avaan levyaseman ja laitan sen uudestaan kiinni. Kohta tulee vistan oma ikkuna (huom. ei simsin), josta valitsen suorita ja hetken päästä peli alkaa pyöriä.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
mulla se pitää vistassa sillein jännästi kiertää.. eli peli on aina levyasemassa, mutta kun aloitan pelaamaan, avaan levyaseman ja laitan sen uudestaan kiinni. Kohta tulee vistan oma ikkuna (huom. ei simsin), josta valitsen suorita ja hetken päästä peli alkaa pyöriä.

mikä vistan oma ikkuna?tuleeko se tohon työpöydälle?

siis tarkoitin sitä kun laittaa minkä tahansa CD:n levyasemaan tietokone kysyy yleensä mitä sille tehdään. En oo nyt vähään aikaan pelannu ja en ole kotona, mutta oisko se ollu just toi autorun-juttu.. Ja mulla siinä sitten saattaa kestää 1-2 ennenkun peli käynnistyy sen jälkeen kun oon valinnu sen suorittamisen.

Koita kysyä vielä sieltä kaupasta. Monesti ne myyjät on aika hyvin perillä tietokoneista ja ongelmista pelien kanssa. Ja koittaisin vielä poistaa sen pelin ja asentaa uudelleen alusta asti. Harmi ettei se menny sulla samalla lailla kun mulla.. :(