The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Dodih!
Voi morjenstapäivää...mulla oli tässä tuo yks isopieni vielä kukkumassa ylhäällä ja kävin naputt..nätisti informoimassa selkeästi artikuloiden hammaspesulle siirtymisestä.

"Joojoojoojoo...tarvii joka sekunti olla...ihan_kohta!" ja perinteiset silmien rullailut ja semikevätjuhlaliikkeet pontimina :D

Niin.
Ihan_ kohta tuli ja meni:barefoot:
Nukku-ukko kolkkas :love:

Eikä siinä kaikki.
Tänä päivänäkin on ollut yhtä joikaamista ja lennonjohtotornia latureiden häviäimisistä/vääriin paikkoihin Jonkun Muun toimesta asettelemisista/ toimimattomuuksista.... Ja mitä tekee meikäläinen eteistä varovasti sivuuttaessani?



No hyvä etten nyrjäytä itteäni nurin tai ainakin poikittain pitkin pituuttani kallevillelleen kompastuessa yhteen laturinkerpeleenjohtopiuhaan!! Että mistä ihmeestä se onnistui luikertelemaan piilostaan esille just nyt:cautious::confused:!! Kun sitä ei ennää kukaan kaipaakaan:unsure:


Huomenna on.
Sunnuntai.
Herran haltuun vaan:barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Komisario Beck alkaa kohta.
Siinä on Gunvald joka on kauheen kova jätkä. Hieman kuin Raid.
Silti lempparipoliisisarjasankarini on aina ollut komisario Beck itse.
Jos ei hänen naapurinsa joka on aina kutsumassa huikalle.
Tai sitten Raidista komisario Yrjö Jansson.
 
vierailija
Komisario Beck alkaa kohta.
Siinä on Gunvald joka on kauheen kova jätkä. Hieman kuin Raid.
Silti lempparipoliisisarjasankarini on aina ollut komisario Beck itse.
Jos ei hänen naapurinsa joka on aina kutsumassa huikalle.
Tai sitten Raidista komisario Yrjö Jansson.
Aijai. Niitä ohjelmia on varmasti mukava aikuisen miehen kotona öllötellessään katsella, kun yhteiskunta on valmiiksi kustantanut jakelukanavan eli maksanut Yle-veron ja kustantaa muutenkin aikuisen miehen elämisen hänen puolestaan. Siitähän tulee ihan lapsuus mieleen kun äiti tai isi pyyhki perseen ja laittoi ruoan eteen!
 
Aijai. Niitä ohjelmia on varmasti mukava aikuisen miehen kotona öllötellessään katsella, kun yhteiskunta on valmiiksi kustantanut jakelukanavan eli maksanut Yle-veron ja kustantaa muutenkin aikuisen miehen elämisen hänen puolestaan. Siitähän tulee ihan lapsuus mieleen kun äiti tai isi pyyhki perseen ja laittoi ruoan eteen!
Jos minun kanssani veroista meinaat neuvotella niin opettelehan ihan itse pyyhkimään takapuolesi.
Minun äitini ei osaa sinua auttaa eikä imettää.
oooo taas on niin kiva nainen, että milloin hän tarvitsee apua niin sen kun kysyy.

Jos kompetenssiani epäilet niin kysy sitä verotarkastajayhdistykseltä jonka tilintarkastaja olin öööh.... ehkä kymmenen vuotta.

Kokeile onneasi mut älä mun kanssani.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä