Kaikki eivät saa kasvattaa hiuksiansa tai partaansaIkävä ilmiö. Antaisivat tukan kasvaa jos tukankasvua on suotu.
Kaikki eivät saa kasvattaa hiuksiansa tai partaansaIkävä ilmiö. Antaisivat tukan kasvaa jos tukankasvua on suotu.
Mä menen tänään aiheuttamaan paneksuntaa.
Ikävä ilmiö. Olisivat vain Kekkosia jos kaljuutta on heille suotu.
Vai niin.Kaikki eivät saa kasvattaa hiuksiansa tai partaansa
Miehen siisti lyhyt tukka on ihan bueno...parransänki on myös ihana keksintö!Vai niin.
Mikään ei ole miehisempää kuin pitkä tukka ja parta.
Hiusten - ja parran ajelu on vähän kuin mies olisi kuohittu.
Pah.. Ei se kaikille sovi.Vai niin.
Kuis ois niin et toisel puolel kuuppaa on hippitukka ja parta ja toinen puoli on klani ja siloposki.Miehen siisti lyhyt tukka on ihan bueno...parransänki on myös ihana keksintö!
Kun olen liittynyt kulttiin joka ei salli pitkiä hiuksia tai partaa miehilläVai niin.
MjaaaVai niin.
Ei ole. Oikealla miehellä on tukkaa ja partaa, ellei ole luontaisesti kaljuuntunut.Kuohitun miehen siisti lyhyt tukka on ihan bueno!
Ihan kiva niillä joille sopii. Riippuu vähän millanen on. Lyhyt tukkakin ok.Ikävä ilmiö. Antaisivat tukan kasvaa jos tukankasvua on suotu.
Ei ole. Kuohitulla miehellä on pitkä tukka ja parta, ellei ole peruukkia.
Kun olen liittynyt kulttiin joka ei salli pitkiä hiuksia tai partaa miehillä
Mäkin tässä mietin jaksaisko lähteä tanssahteleen vai ei.Mä menen tänään aiheuttamaan paheksuntaa.
Lähetä tänne yksi kynsi puolittuneeseen sormeeni.Karvoista puheenollen niin mulla on kaikkien karvojen kasvu kiihtynyt hyljinnänestolääkityksen sivuvaikutuksena. Samoin kynnet kasvaa huomattavasti aiempaa nopeammin
Lähetä tänne yksi kynsi puolittuneeseen sormeeni.