Ilmakylvyt on hyvästäNakuile siekin
Ilmakylvyt on hyvästäNakuile siekin
Nakuile siekin
Nii on,siks mä nukun nakunaIlmakylvyt on hyvästä
Niin varmaan joo taas Nakki paljaana istut koneen ääressä kuitenki sielläMie oon niin siveellinen, etten kehtaa
Sulla on aika syntinen mielikuvitusNiin varmaan joo taas Nakki pystyssä istut koneen ääressä kuitenki siellä
Mie oon niin siveetön että kehtaan
Me taas just pohdittiin että jospa lähdettäis jonnekin missä tarvitaan passia.Mun pitäis joku päivä kävästä valokuvausliikkeessä otattamassa passikuvat
Tarviiko Euroopan maissa matkustaessa passia?Me taas just pohdittiin että jospa lähdettäis jonnekin missä tarvitaan passia.
...tmi!! Voi morjens, tmitä*ufopääkkönen*...enkä mieti etes mitä tarkoitusta varten mutta kehotanpa Softyä tarkkailemaan postia...Mun pitäis joku päivä kävästä valokuvausliikkeessä otattamassa nakkikuvat
On se pare ottaa matkaan mukaan.Tarviiko Euroopan maissa matkustaessa passia?
Rauhaisia unikuviaUni tulee. Pää tyynyyn ja jos joku räpistelee korvan vieressä, lyön oitis. Hiirille ei oo enää sijaa tässä talossa!
Mutta illanjatkoja teille ja kauniita unia sit kun menette.
Mun pitäis joku päivä kävästä valokuvausliikkeessä otattamassa nakukuvat
Riisutko myös?Mä voin ottaa nakukuvat.
No oliko ullatus, oliko...tosin mahtaako niistä kuvista tulla mitään kun linssit on ihan sumuhuurteessa herutuks...siis hehkutuks...no jostain kumminkin syystä...Mä voin ottaa nakukuvat.
Mä voin ottaa itestäni & majurista nakukuvat.
Voin riisua.Riisutko myös?
Mitähän siitäkin tulis.
Ihan puhdasta pjörnööhän siitä hei tulis ...vaikka mitä minä sellasta ees mietin kun sellasista asioista ees tiiä mittää sananakaanMitähän siitäkin tulis.