Ai nii.
Onnea Majurille merkkipäivän johdosta.
Mä tuun perässä juhannuksena.
Ai nii.
No pihkula. mut lauantaina on vilskettä, pare että oon aikaisessa.Se on lauantaina, ei ny
Nii. Sänkyä ja makuupussia voi käyttää muuhunkin kuin nukkumiseen...no nukkuminen onkin kovin yliarvostettua
Harjoituksen puutetta siis
Mistä sä tiesit että mä olen tiikeri? Tii-tiikeri suoraan vanhinta enoani lainaten.Nii. Sänkyä ja makuupussia voi käyttää muuhunkin kuin nukkumiseen.
Sängyn päällä voi vaikkapa pomppia. Siis jos on tiikeri sängyssä, niin mitäs muuta tiikerit tekee kuin pomppii. Jos siis uskomme NallePuhia ja miksi emme uskoisi?
Täältä muuten löytyy Nalle Puh ja Nasu ja hulvattomasti hekotteleva TikrukinNii. Sänkyä ja makuupussia voi käyttää muuhunkin kuin nukkumiseen.
Sängyn päällä voi vaikkapa pomppia. Siis jos on tiikeri sängyssä, niin mitäs muuta tiikerit tekee kuin pomppii. Jos siis uskomme NallePuhia ja miksi emme uskoisi?
kaikkeen tottuu paitsi jääpiikkiin perseessä. Just kun alkais tottua niin se sulaa pois.. Toiste mennään ja pian. Kai makuusäkissäkin oppii ennen pitkää nukkumaan
Siihen jääpiikkin ei kyl totu. Kas kun aina voi tunkea uuden, jäisen tilalle.kaikkeen tottuu paitsi jääpiikkiin perseessä. Just kun alkais tottua niin se sulaa pois.
Mä olen hyvä arvaamaan.Mistä sä tiesit että mä olen tiikeri? Tii-tiikeri suoraan vanhinta enoani lainaten.
En pahoittanut mieltäni. Kelle toisille?Ehämminä Sulle edes sitä sanonutkaan, vaan noille toisille.
anteeksi, jos pahoitin mielesi
Emminä muista niitten kaikkien nimiäEn pahoittanut mieltäni. Kelle toisille?
Elä huoli*silittää ja paijaa*...tunteisiin toki menee kun ystävänpäivä vetelee viimeisiään mutta...Köskdkddbdb dfb d djdkd