The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pääsin kirjautuun! Tajusin, kun eilen jotain söhlin kännykällä kun koitin keksiä miten gmailista kirjaudutaan ulos (se ei oo helppoa kännykällä, että ei mitään hihittelyjä siellä nyt!!1), niin jotenkin onnistuin laittamaan itseni surffaileen incognito, eli oikeastikin undercover :ROFLMAO:. Ei tallentunut sivuhistoriat ollenkaan.
 
Pääsin kirjautuun! Tajusin, kun eilen jotain söhlin kännykällä kun koitin keksiä miten gmailista kirjaudutaan ulos (se ei oo helppoa kännykällä, että ei mitään hihittelyjä siellä nyt!!1), niin jotenkin onnistuin laittamaan itseni surffaileen incognito, eli oikeastikin undercover :ROFLMAO:. Ei tallentunut sivuhistoriat ollenkaan.
Selityksiä selityksiä...tämä haiskahtaa todellakin undercover vehkeilyltä:cautious:..DiDinen suunnittelee taas jotain uutta juttua, joten - varovaisina nyt rakkaat siskot ja veljet!!

:D
 
..jees, ipanat laittoivatkin leffailua tulemaan eli mä lähden sitten fillaroimaan :)...kunhan nyt tässä keksin sopivaa vaatetusta päälle,hmmmm...

Hankalan inha keli, kun mukamas aurinkoista mutta ei niin lämmintä ja tuulee...toisaalta taas jos kansallispuvussa menis, niin vois rikkoontua tuo oma vispausennätyskin :D

No joojoo, joku roti sentäs leikinlaskullakin:oops:...mukavaa päivänjatkoa sulle, vaatteilla tai ilman :)
 
Saaplari, ootko sä niihinkin erikoistunut:eek:...tästä tule taas niin yhtään mitn, menee koko huusholli ihan uudelleen tarkistettavaksi *lähtee jurputtamaan kiirusvilkkaan taustalle*
Saaplari, ootko sä niihinkin erikoistunut:eek:...tästä tule taas niin yhtään mitn, menee koko huusholli ihan uudelleen tarkistettavaksi *lähtee jurputtamaan kiirusvilkkaan taustalle*
Älä kato wc-pöntön vesisäiliöön sit.
 
Kuulin tänään, että ratkaisu kolmannen maailman ongelmiin olis rajojen avaaminen et ne huono-osaiset ihmiset vois muuttaa länsimaihin työskentelemään inhimillisissä oloissa ja kohtuullisella palkalla, ja lopettaa lasten tekeminen ellei niitä pysty itse elättämään. Ja mitäs menevät riistopalkalla tlihin ihmisoikeuksia polkeviin korruptoituneisiin yrityksiin, vähänniinko oma vikansa. Myöskään kaikkien kotimaassa mahdollisesti tuotettavien asioiden tuottaminen täällä ei kannata, koska se nostais hintoja ja sitä kautta laskis ihmisten elintasoa. Näillä vinkeillä on maailma pelastettu?
 
Kuulin tänään, että ratkaisu kolmannen maailman ongelmiin olis rajojen avaaminen et ne huono-osaiset ihmiset vois muuttaa länsimaihin työskentelemään inhimillisissä oloissa ja kohtuullisella palkalla, ja lopettaa lasten tekeminen ellei niitä pysty itse elättämään. Ja mitäs menevät riistopalkalla tlihin ihmisoikeuksia polkeviin korruptoituneisiin yrityksiin, vähänniinko oma vikansa. Myöskään kaikkien kotimaassa mahdollisesti tuotettavien asioiden tuottaminen täällä ei kannata, koska se nostais hintoja ja sitä kautta laskis ihmisten elintasoa. Näillä vinkeillä on maailma pelastettu?
Kukas puunhalaaja piipertäjä tämän ratkaisumallin keksi?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tukka kipee!
Huomenta!

Jo oli taas ilta,ei ollu paljoo ihmisiä liikenteessä mutta kuitenkin. Hengailin kahen miehen kanssa,toisen tunsin entuudestaan. Noiita tersasseja koluttiin läpi.Sit sen toisen kanssa baariin siis sen jonka tunsin entuudestaan. Sit myöhemmin siihen tuli yksi mun entinen suuri ihastus pöytään...sen kanssa meni vähän kiukutteluksi.
samaan aikaan vieresisessä pöydässä yks tyyppi seuras mua koko illan tai siis katseli.Toi juotavansa meijä pöytään kun kävi kusel vaikka sen omas pöydäs oli kans porukkaa joka olis niitä voinu vartioida. koko illan se katteli meijä pöytään. pilkku tili,lähettiin..lupasin saatella entisen ihastuksen kotia kun ihna känäs oli ja sama suunta niin ulko-ovel tää naapuripöydän tyyppi tuli kysyy multa et onks toi sun poikaystävä....sanoin että ei vaan kaveri ja saatan sen kotia kun ihan kännis. Jotain se siinä sit jutteli ja sit se pyys mun numeroa :eek: No,se vaikutti ihan mukavalta mitä sen 2min ehtisin juttelee sen kanssa ni annoin numeroni. Laitteli melkeen heti perään viestiä et lähtisinkö tänää sen kanssa treffeille...laiton vaan et katotaan mikä olo ja sit kysyin et miks se haluu mun kaa ulos niin kuulemma vaikutin mukavalta ja sitä kiinnostais nähdä mut selvinpäinkin....No,ei siitä ole mitään kuulunut mut jotain se höpäji et mulla on nyt sen numero et voin ottaa yhtyttä jos kiinnostaa.. Kuka ihme tulee ovella kysyy numeroo ja sanoo viel et haluu nähä selvinpäin:eek::eek:
Mää tajuu mitään:geek:

Tosin tää olo niin kauhee että tässä tilassa jaksa/pyty ketään näkee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä