Savustettu kana kyllä kuulostaa herkulliselta .kunhan savupöntttö tekee työnsä niin aattelin syödä kilon kanaa, pari makkaraa ja pekonia jokusen siivun. mut makeaa ei tee mieli. eikä tämä ole vitsi tai vittuilu.
Savustettu kana kyllä kuulostaa herkulliselta .kunhan savupöntttö tekee työnsä niin aattelin syödä kilon kanaa, pari makkaraa ja pekonia jokusen siivun. mut makeaa ei tee mieli. eikä tämä ole vitsi tai vittuilu.
no ei mun sitten sinne kannata tulla jos ei makea kelpaakunhan savupöntttö tekee työnsä niin aattelin syödä kilon kanaa, pari makkaraa ja pekonia jokusen siivun. mut makeaa ei tee mieli. eikä tämä ole vitsi tai vittuilu.
niin tai näin aina väärinpäinno ei mun sitten sinne kannata tulla jos ei makea kelpaa
voin sanoa että herkullistaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30164375:Savustettu kana kyllä kuulostaa herkulliselta .
Kana oli muistaakseni hyvää kun sitä joskus söin. Savukana kuulostaa herkulliselta kaikesta huolimatta. Tai kaikko savustettu on kyllä pakosti hyvää. Paitsi pekoni, se on total satan miten tahansa.kunhan savupöntttö tekee työnsä niin aattelin syödä kilon kanaa, pari makkaraa ja pekonia jokusen siivun. mut makeaa ei tee mieli. eikä tämä ole vitsi tai vittuilu.
Jollain hetkellä ajattelee että tekee oikeinpäin mutta myöhemmin voi ajatella että teki väärinpäin :saint:niin tai näin aina väärinpäin
mitäs et halua makeeta,oma vikas:stick:niin tai näin aina väärinpäin
En oo mutta oon harkinnu. Miten se onnistuu?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30164410:Oottekos koskaan muuten tehnyt itse mysliä? Se on aivan järjettömän hyvää .
Uunissa valmistetaan matalalla lämmöllä. Pistä hakuun googleen niin tulee vaikka mitä reseptejä vastaan. Ja mysli on siitä kiva, että voi muokkailla oman maun mukaan.En oo mutta oon harkinnu. Miten se onnistuu?