:x pthyi :xon kyl mielenkiintonsen makunen. kaksi join enkä tiedä onko hyvää vai pahaa.
Juonut puolet.
:x pthyi :xon kyl mielenkiintonsen makunen. kaksi join enkä tiedä onko hyvää vai pahaa.
Musiikista tykkää ja paljon, myös mukavista ihmisistä[sofie.] tykkäsi tästä.
Mulla näkyy tuollainen joissain tykkäyksissä
Juu ja joskus on joku unfor... tai jotain.no se on [sofie.] joka tykkäilee
Älä nyt tuollain ajatteleEi mitään vikaa, hyvä oli. Parempi. En tiiä voiko sanoa parempi, kun en oo ikinä ollu oikein lihaksien perään kuolaaja, mutta ääää. Tulee vaan semmonen out of my league-fiilis ja melkein odottaa koska puhelin soi ja se sanoo että hahhahaa, toisia treffejä ei tule koskaan |O
Olen sanaton.
No muttaku... mutkun... IikÄlä nyt tuollain ajattele
öitJa tämän saattelemana lähen sängyn pohojalle.. .
öi..
..tä ..tä?
kai..
..kille? kai?
Öitä ihanaiset nyt lyö kovalevy jo tyhjää ja aamulla aikainen yläsnousu :kiss:
[videovideo]
AhaaAlkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30164322:Musiikista tykkää ja paljon, myös mukavista ihmisistä
Hus pois ne ajatuksetNo muttaku... mutkun... Iik
et ole kyl ainoa nälkäinen. täällä kyl savupönttö tekee parhaansa et poika saisi syödäkseen. kahteen päivään on tullut syötyä litra vadelmasoppaa.Nälkä! en oo syönyt 12 jälkeen kun 2leipää.
Mie olen syöny pari keitettyä munaa, muutaman hapankorpun, salaattia ja palan patonkia, sit banaanilastuja Namskis. Meinasin sortua suklaaseen, mutta hyvin on pysyny makeanhimo kurissa ko reilun viikon olla syömättä herkkuja.Nälkä! en oo syönyt 12 jälkeen kun 2leipää.
en tiedä mitä sieltä on tulossa mut voitko tulla hakee mut syömään?et ole kyl ainoa nälkäinen. täällä kyl savupönttö tekee parhaansa et poika saisi syödäkseen. kahteen päivään on tullut syötyä litra vadelmasoppaa.
kunhan savupöntttö tekee työnsä niin aattelin syödä kilon kanaa, pari makkaraa ja pekonia jokusen siivun. mut makeaa ei tee mieli. eikä tämä ole vitsi tai vittuilu.Mie olen syöny pari keitettyä munaa, muutaman hapankorpun, salaattia ja palan patonkia, sit banaanilastuja Namskis. Meinasin sortua suklaaseen, mutta hyvin on pysyny makeanhimo kurissa ko reilun viikon olla syömättä herkkuja.