The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Irstailkaa te vaan,
mä tiskaan taas niin raivolla ettei mitään rajaa. :kieh:

Minä sitten vihaan tuota hommaaaaargh!!!

Mut mie oon tehnyt lupauksen,
jossei kuukauden sisään oo tiskikonetta tuossa nurkassa,
pakkaan jokikisen mukin, lasin, lautasen ja kipon ja kapon paffilaatikkoon ja siftaan ne johonkin Timbuktuun, ostan Tokmannilta vuoden kertsit ja asettelen ne nätisti nuihin kaappeihin. Yhden kattilan voin jättää jotta joskus saahaan lämpöstä ruokaa syödä.
Ehkä tuon pienemmän paistin pannun.
nih.

:rolleyes:
 
Irstailkaa te vaan,
mä tiskaan taas niin raivolla ettei mitään rajaa. :kieh:

Minä sitten vihaan tuota hommaaaaargh!!!

Mut mie oon tehnyt lupauksen,
jossei kuukauden sisään oo tiskikonetta tuossa nurkassa,
pakkaan jokikisen mukin, lasin, lautasen ja kipon ja kapon paffilaatikkoon ja siftaan ne johonkin Timbuktuun, ostan Tokmannilta vuoden kertsit ja asettelen ne nätisti nuihin kaappeihin. Yhden kattilan voin jättää jotta joskus saahaan lämpöstä ruokaa syödä.
Ehkä tuon pienemmän paistin pannun.
nih.

:rolleyes:
:hug: - sympatiseeraan täysin, vallankin kun Fairykaan ei ole niin kuin ennen, että muka säilyttää hellät kädet :snotty:

Mulla loppui aikoinaan tiskaaminen aika lyheen ja tiskikonemaailmanvalloitus pläjähti käyntiin kun se jokapäiväinen käsien uittaminen vesissä johti siihen, että mä vakaasti epäilin kärmes olevani.

Loin reippaanlaisesti nahkaani käsistä.

Takkiini yhä saan vedestä eli tarkkana saan olla. Herkkähipiäinen ainakin jostain kohdasta olen, yhä.
 
:hug: - sympatiseeraan täysin, vallankin kun Fairykaan ei ole niin kuin ennen, että muka säilyttää hellät kädet :snotty:

Mulla loppui aikoinaan tiskaaminen aika lyheen ja tiskikonemaailmanvalloitus pläjähti käyntiin kun se jokapäiväinen käsien uittaminen vesissä johti siihen, että mä vakaasti epäilin kärmes olevani.

Loin reippaanlaisesti nahkaani käsistä.

Takkiini yhä saan vedestä eli tarkkana saan olla. Herkkähipiäinen ainakin jostain kohdasta olen, yhä.

Hmmm, pitääkin muistaa miehekkeelle sanoa jotta tiskaria kehiin tai alan muuttumaan hyvinkin kovakouraiseksi ja hellyys on sitten haikea muisto vain :snotty:
 
Ei auta, se on ruvettava raivoomaan eli ottamaan napakasti hommista kiinni, olkoon kuinka pyhäpäivää....sitä ennenkään näitä tämän torpan menoja olla siunattu.

Eli mä lähden silittämään vuorta ja sitten liikuttamaan Irmaa, pesukone roiskii jo kolmatta kertaa menemään...

Pervoilkaahan pitäen ketjua tanassa, senkin pörröt :D :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä