The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aamutreeni tyttären kanssa käyty tekemässä, eka kuivakakku uunissa, kylppäri ja sauna pesty... Mullahan on kohta juhlat valmiina, loppuviikon voin sitten vaan sluibailla!

Oma äiti saa verenpaineen nousemaan, mutta yritän muistuttaa itselleni kuinka tärkeä asia isovanhemmille on lapsenlapsen lakkiaiset. Äidin kanssa on kuitenkin hyvät välit, lähes 300km. Ei oo nurkissa päsmäröimässä
:LOL:

Taas kahvit näppäimistöllä.

Niin ja päivää.

Niin ja peukkuja Ruutilan pojalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja krut
Ainii.

Koska erakoitumisestani ei vielä tullu mitään, niin pyysin erästä naarasotusta mukaani ensviikonlopun kertavuotiseen tapahtumaan.

Mut hänellä on muuta menoa sovittuna.

Jos asiasta jotain positiivista hakee, niin on muuten hirveen harvinaista kuulla naisen sanovan, että "sä tulet liian myöhään".
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
IhQ
:wave: Iltapäivää!

Mukavaa muuten AK että tulitkin takas, vaikka vaan lähteäksesi kohta uudelleen - ellen ihan väärin oo jutuista käsittänyt.

Hiukkasen jänskättää, ens viikosta on toimiston pomo lomalla, kesäkuun ja siellä pitäis silti hommien toimia normaalisti. Ja juhannusta ennen lähtee yks harjottelija pois eli se viimenen viikko menee sitten minä + 1 työvoimalla...ollaan yritetty harjotella nyt kovasti niitä asioita mut mut..kun en osaa luottaa ees itteeni, tai no, omaan osaamiseeni.
 
:wave: Iltapäivää!


Hiukkasen jänskättää, ens viikosta on toimiston pomo lomalla, kesäkuun ja siellä pitäis silti hommien toimia normaalisti. Ja juhannusta ennen lähtee yks harjottelija pois eli se viimenen viikko menee sitten minä + 1 työvoimalla...ollaan yritetty harjotella nyt kovasti niitä asioita mut mut..kun en osaa luottaa ees itteeni, tai no, omaan osaamiseeni.
Luottamusta kehiin Ihku. Pomosi ei lähde lomalle jos ei luota siihen, et hommat pyörii omasta lomastaan huolimatta. :hug:
 
Ainii.

Avasin just telkkarin ja se aukes kanavalta mis oli menossa "Saran keittiössä" Kui pal noit kokkiohjelmia mahtaa maailmaan mahtua?

Sen pualminsaa mitä kattelin, niin likalla oli nätti naama, pussuppiliivit ja kiva paita. Mut miks mä olisin hänen keittiössään?
 
Mä taidan häippästä AK:n puolesta jokskii aikaa. tosin mä en oikein voi mennä piiloon kun lapsilla ja koiralla ainakin on ihan uskomaton kyky löytää minut vaikka kuinka yrittäsin mennä piiloon :D on niin paljon kaikkee muuta tekemistä ettei ketjun jutuissa pysy mukana ja muu palsta tök-tök-tökkii. Tuolla kirjoitellaan joko ihan sekoja, täyttää paskaa tai jutut jotka on keskusteltu jo noin miljoona kertaa. Ehkä pieni kesäloma palstailusta tekee terää :cool: mut kivaa kesää teille kivat tyypit ja see you later alligater :wave:
 
H.G:
Mä taidan häippästä AK:n puolesta jokskii aikaa. tosin mä en oikein voi mennä piiloon kun lapsilla ja koiralla ainakin on ihan uskomaton kyky löytää minut vaikka kuinka yrittäsin mennä piiloon :D on niin paljon kaikkee muuta tekemistä ettei ketjun jutuissa pysy mukana ja muu palsta tök-tök-tökkii. Tuolla kirjoitellaan joko ihan sekoja, täyttää paskaa tai jutut jotka on keskusteltu jo noin miljoona kertaa. Ehkä pieni kesäloma palstailusta tekee terää :cool: mut kivaa kesää teille kivat tyypit ja see you later alligater :wave:
Ja mä hylkäsin nikkini. :whistle: see ya and have a nice summer :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä