The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meikäläinen nauttii nyt neljän päivän vapaista :D Onkin pitänyt kiirettä, niin ettei palstalle ehdi. Joku ihme tauti mullekkin iskenyt kun oikein tekee mieli alkaa siivota kunnolla. Mikä lie kevät-vimma :whistle: Katselin uutta autoakin pihaan kun työt alkaa pian ja kaikkiin paikkoihin mihin olen lupautunut on sen verta matkaa että ehkä se kivuttomin ajaa autolla. Kutittelis ostaa sellanen pikkunen FORD 1,3 koneella. Kaks ovinen ja tosi söpö ku se on niin pieni :heart: Punainen pikku leppäkerttu! Miehen mielestä on idioottimaista valita auto söpöyden mukaan, mutta mitä se mistään tietää |O
 
Huomenta.:wave:

Nuorin valitti eilen päänsärkyä ja huonoa oloa, kuumeenkiin nosti, nyt aamusta selkkis että vatsatautia se eilen kehitteli.
Eipä tunnu pysyvän mikään sisällä.

Sitä on nyt just liikenteessä.
 
Ai nii. Kun tää palsta tietää ihan kaiken, niin kertokaas asia jota just aloin ihmettelemään.

Tos minuutti sit tuli uutisissa, että kuumeisesti etsivät sen kadonneen matkustajakoneen mustia laatikoita, niin kauan kun ne vielä toimivat. Toimiiko ne tosiaan vieläkin koneen sisällä olevilla nauhureilla, jotka pulisee koneen mukana pohjaan?
Luulis, et näin sateliittiaikakaudella kone lentäessään pukkaa dataa taivaalle pilvipalveluihin? Jos kone tippuu, niin mustien laatikoiden sisältö on seuraavalla minuutilla tutkintalautakunnan sähköpostissa.

Mikä ton estää? Luulis tulevan halvemmaksi vaik tarvittaessa ampua jokunen ylimääräinen sateliitti taivaalle, kuin ettiskellä tämän tästä peltilaatikoita merenpohjasta laivastojen aluksilla.

Muoks. näppäimistönikin on väsynyt
 
Viimeksi muokattu:
Ainii. Vielä perjantai- aamun niksi, ennenkuin painun baariin kaffelle ja selaamaan lehdet.

Kylppärin kuuraus sujuu kätsyiten kun on itte menossa suihkuun. Riisuu ittensä, ottaa kuurausaineet ja tarvikkeet kuuraa veskin ja painuu lopuksi kuuraamaan ittensä. Hetken päästä puhtaasta kylppäristä astuu ulos puhtoinen poika.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja IhQ
Ainii. Vielä perjantai- aamun niksi, ennenkuin painun baariin kaffelle ja selaamaan lehdet.

Kylppärin kuuraus sujuu kätsyiten kun on itte menossa suihkuun. Riisuu ittensä, ottaa kuurausaineet ja tarvikkeet kuuraa veskin ja painuu lopuksi kuuraamaan ittensä. Hetken päästä puhtaasta kylppäristä astuu ulos puhtoinen poika.
Ehdottomasti ainoa oikea tapa siivota kylpyhuone! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Päivää ja perjantaita!

Viikko vielä ja sitten....

Mitä mää tekisin? on tylsää: / En käynyt kaupassa,pihalle ajoin ja sit mietin et mitä varten mä sinnekkään menisin. Tulin kotiin ja nyt olen tässä aikani ihmetellyt et mitäs nyt.

Mun mieltäkin painaa yks asia(tai usempikin mut tää päällimäisenä). Vähän niinkuin kiukuttelin viime viikonloppuna yhelle ihmiselle ja raukka ei edes tiedä syytä,että miksi. Nyt se sitä sitten ihmetellyt viikon verran. En mä voi totuuttakaan kertoa et miksi kiukuttelin mut silti asia painaa mieltä.

Ja mitä ruokaa tekis....jauhelihassakin viimenen käyttöpäivä ollut 2.4.....just huomasin.
 
Terpsandeerusta kaikille tasapuolisesti :)!

Aurinko paistaa niin lämpimästi, jotta...ihan rupee sylettää nämä pesua huutavat ikkunat :snotty::D. Vaan siinäpähän saavat huutaa, tässä niitä nyt jouda kuin hyvin huonosti kattomaan, mulla on edessä turkinkielen kurssi tuolla kellarissa :kieh:, minne Mr. HotDog keksi sitten järjestää hyvin myöhässä tulevan aprillipilan... Varmaan on muuten toisaalla korvissa soinut tinnituksen lisäksi säkkijärven polkka ja poskipunan kohtakin löytynyt :D

Veljeskossit kävivät ovella kääntymässä molemmat vain ilmoittaakseen että moikka - tulin, heippa - menin - SLÄM! Mitäs siihen muuta kuin että jaa - herran haltuun ja perästä päin kuullaan.

Hetken tässä viivähdän ja voimia keräilen...
 
Päivää ja perjantaita!

Viikko vielä ja sitten....

Mitä mää tekisin? on tylsää: / En käynyt kaupassa,pihalle ajoin ja sit mietin et mitä varten mä sinnekkään menisin. Tulin kotiin ja nyt olen tässä aikani ihmetellyt et mitäs nyt.

Mun mieltäkin painaa yks asia(tai usempikin mut tää päällimäisenä). Vähän niinkuin kiukuttelin viime viikonloppuna yhelle ihmiselle ja raukka ei edes tiedä syytä,että miksi. Nyt se sitä sitten ihmetellyt viikon verran. En mä voi totuuttakaan kertoa et miksi kiukuttelin mut silti asia painaa mieltä.

Ja mitä ruokaa tekis....jauhelihassakin viimenen käyttöpäivä ollut 2.4.....just huomasin.
Että vähiin käy ennen kuin loppuvat, työpäivät nimittäin. Aamukampaahan tuo pukkaa, vähissä on aamut lomaa odotellessa. Joko sulla oli lomasuunnitelmat laadittuina :)?

Ja mitä tulee tohon kiukutteludilemmaasi, niin voisko sen sivuuttaa, kerran mieltäsikin painaa asia, anteeksipyynnöllä ja "mulla oli huono päivä"- selityksellä sen kummemmin erittelemättä. Kunhan itse sitten olet sujut sen asian kanssa myöskin.

Eikös tota jauhelihaa voi vielä huoletta käyttää? Paistat sen pannulla vain kypsäksi, teet vaikka kastikkeen tai parit pihvit...jos ei nappaa, niin kyllähän se nyt selkeesti ois sitten sitä kaupassakäyntiä tiedossa. Otat koriin sellaista sapuskaa, mikä maistuu - etkä unohda ottaa jotain kivaa herkkuakin :). Viikonloppu sentään edessä ja kaikki!
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Mulle selvis tänään et meillä loppuu perjantaisin työt puoli kahdelta. Hitto, kolmatta viikkoa tuolla oon ollu ja viime perjantaina vaan ihmettelin tyytyväisenä et kivat et hommat saatiin ajoissa valmiiksi ja päästiin aikasin viettään viikonloppua :D Oon fiksu.

Meikä on muuten päässy töissä hinkkailemaan tämmösen kärrin osasia, tänään putsasin verhoiluja (jotka on muuten 40 vuodessa keränny aika lailla shaibaa).



Kärri ei kyllä tällä hetkellä oo ihan noin siisti, se on paraikaa ruosteenpoistossa ja pellille hiottuna :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei auta, kellariin se on mentävä mouruamaan :wave:!

Ja tinkuliini - hae kaupasta perjantain kunniaksi vaahtokarkkeja ja vaikka tsihijuomaakin. Sitä tiiä, jos kauppamatkalla tai kaupassa olis tarjollansa myös silmän- ja mielenruokaakin ;)

Ja...kyllä mä sua vielä pikaisesti halittelenkin :hug:...tarviit tai et.

Nyt tää läks, pitäkää putiikki pystyssä :wave:
 
kahvikirahvi
[QUOTE="vieras.";29748078]Tee Tinku joku hyvä keitto?
Ja vaikka pannari uuniin? :)[/QUOTE]

Kiitti kun muistutit, mä ajattelin tehä tänään lohisoppaa kun kävin ostamassa jo aineksiaki valmiiksi :p
 
Mulle selvis tänään et meillä loppuu perjantaisin työt puoli kahdelta. Hitto, kolmatta viikkoa tuolla oon ollu ja viime perjantaina vaan ihmettelin tyytyväisenä et kivat et hommat saatiin ajoissa valmiiksi ja päästiin aikasin viettään viikonloppua :D Oon fiksu.

Meikä on muuten päässy töissä hinkkailemaan tämmösen kärrin osasia, tänään putsasin verhoiluja (jotka on muuten 40 vuodessa keränny aika lailla shaibaa).



Kärri ei kyllä tällä hetkellä oo ihan noin siisti, se on paraikaa ruosteenpoistossa ja pellille hiottuna :D
vau mikä biili! Aijai kun tollasen kyytiin pääsis:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä