Lady Gardenea
Ja kattelen taas telkkaa USA-Venäjä
Ja kattelen taas telkkaa USA-Venäjä
hellohelou =)
kylläpäs ulkona on ihana ilma
ei siellä vielä liian kuuma ollut, sopivahello
Sisällä on kuitenkin kivempaa. Inhoan kuumuutta.
Onpas auringossa.ei siellä vielä liian kuuma ollut, sopiva
ainakin mulle
no siinä ehkä vähän mutta ei bikinin yläosassa ja housun puntit käärittyinäOnpas auringossa.
Mä en pidä auringosta ja en omista biksuja. Enkä viitsi läskejä esitellä edes omalla parvekkeella. On pari kerrostaloa lähellä.no siinä ehkä vähän mutta ei bikinin yläosassa ja housun puntit käärittyinä
löhöten :saint:
en mäkään kauheasti tykkää mutta vähän väriä yritin saadaMä en pidä auringosta ja en omista biksuja. Enkä viitsi läskejä esitellä edes omalla parvekkeella. On pari kerrostaloa lähellä.
:lääh: siellä sitä on peppu pystyssä nautittu auringostaen mäkään kauheasti tykkää mutta vähän väriä yritin saada
olin kans vähän aitojen takana suojassa
ja olin melkein koko ajan mahallani
ehkä se vähän saattoi pystyssä olla:lääh: siellä sitä on peppu pystyssä nautittu auringosta
sama täällä leijonien peli alkaaJa kattelen taas telkkaa USA-Venäjä
helouHeippa:wave:
kaunis päivä ollut,täällä varjossa +17 astetta,ihan riittävä mulle ainakin
muuten ollutkin ketutus päällä. Miten ihmiset kehtaakin tulla aukoo päätään asioista joista ei tiedä tai jos tietääkin niin mitä se muille kuuluu jollei ite ota asiaa puheeksi! Mitä sellanen ihminen oikein ajattelee joka loukkaa toista ja saa toisen olon todella surulliseksi. Ittu sanon minä!
kiitos ,helpotti!
Minen kyttää kumiläpysköitä, mutta töihinlähtö sen sijaan häämöttää lähitulevaisuudessa : /Missäs kaikki on? siis ne jotka ei katso lätkää
Yövuoroa ilmeisesti pukkaa?Minen kyttää kumiläpysköitä, mutta töihinlähtö sen sijaan häämöttää lähitulevaisuudessa : /
Ainahan ne pukkamiset on mielessäJaas tytöt taas vauhdissa..
Sitä pukkaamiset mielessä.
=)
Nooh, jotkut pukkaamiset vois jättää väliin.Ainahan ne pukkamiset on mielessä
no riippuu millasista pukkauksista on kyse.Nooh, jotkut pukkaamiset vois jättää väliin.
Tai vähemmälle.