vierailija
Iltaa ketjuun Eipä ole palstalla paljonkaan lukemisen arvoista enää.
Saako onnitella?
Iltaa ketjuun Eipä ole palstalla paljonkaan lukemisen arvoista enää.
MistäSaako onnitella?
Treffataanko?Mis kaikki ovat?
Mä varailin itselleni Hakaniemen Cumuluksesta huoneen lauantai-sunnuntaiyöksi. Ties vaikka pääsisi viettämään vapaata ravintelilaivaan.
Mielellään, jos oikeasti pääsen tulemaan.Treffataanko?
jos ne on laittaneet irlin?Mis kaikki ovat?
Laita sit privaa milloin sulle sopii.Mielellään, jos oikeasti pääsen tulemaan.
Ei kai sellaista voi olla. Eihän?jos ne on laittaneet irlin?
Jep!Laita sit privaa milloin sulle sopii.
Mitä sitä yksin puhelemaan.Mä oon täällä, mutta kun ei kukaan muukaan puhu
Mä olen tällä palstalla joskus muinoin jopa puhunut itsekseni kun kaikki muut vaikenivat.Mä oon täällä, mutta kun ei kukaan muukaan puhu
määkin oon ollu ja oon kirvannu samaaMä oon täällä, mutta kun ei kukaan muukaan puhu
Mitähän tuo onnittelujuttu oli?Piti kahtoo Olipa Kerran, täällä taas, ainakin vähän aikaa.
määkin oon ollu ja oon kirvannu samaa
irl pitäs kieltää lailla
arvatenkin ryhdyit provoilemaan ja sitten vedit ittelles herneet?Mä olen tällä palstalla joskus muinoin jopa puhunut itsekseni kun kaikki muut vaikenivat.
En mä kyllä muista, mutta ehkä jotain siihen tyylin.arvatenkin ryhdyit provoilemaan ja sitten vedit ittelles herneet?
En oo varma, mutta ainut mikä tulee mieleen on, mun ketju vauvakuume puolella, missä kysyn alkuraskauden ruokahimoista. Moni oli lukenut aloituksen, mutta ei vastannut.Mitähän tuo onnittelujuttu oli?
Joskus on hyvä puhua yksinään Eipä tuu hirveetä kiistaa ainakaan.Mitä sitä yksin puhelemaan.