The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ahaa, se lapsen kämmenen kokoinen koje "johdonsuojakatkaisja" jossa on nipukka oli siis särkeytynyt

semmosen vaihossa ei kauaa nokka tuhise mutta ei ole ehkä ihan jokamamman hommaa käydä sitä sorkkimaan


Juu, ei siinä kovin kauan mennyt kun sen nipukan vaihtoivat. Nainen räpelsi enemmän sen parissa :D

Eihän niitä pidäkään sorkkimaan mennä. Paitsi jos tietää mitä tekee ja osaa :)
 
Juu, ei siinä kovin kauan mennyt kun sen nipukan vaihtoivat. Nainen räpelsi enemmän sen parissa :D

Eihän niitä pidäkään sorkkimaan mennä. Paitsi jos tietää mitä tekee ja osaa :)
Ei saa mennä sorkkimaan. Vanhanmallisen posliinitötterön saa vaihtaa itte, mut noihin automaattisulakkeisiin ei pidä puuttuma, paitti tietty jos se ”palaa” niin käy siit namikasta kääntämässä uudestaan virrat päälle, mut ei muuta.

Veikkaan, että kustannuksista sun ei tartte murehtia. Sähköasennukset on muistaakseni taloyhtiön vastuulla.

Veikkaa, et ruutis kyseli, et onko sulla palanu tavallinen sulake vai vikavirtasuoja johtuu ihan siitä, että milloin vikavirtasuoja palaa, niin syy on aina selvitettävä. Niissä kun on erilainen toimintaperiaate.
Tavallinen olkkarin sulake saattaa palaa jos sulla on jokseenkin jokainen olkkarin sähkölaite päällä ja sit käynnistät 1600W imurin. Missään ei o mitään vikaa, mut virta saattaa olla liian suuri.
Vikasuoja taas ei virran määrästä piittaa vaan vahtii, että virtaa ei karkaa mihinkään, ts. että kaikki sähkö menee vaiheesta nollaan.

Mutta sähkäri olis kyllä sanonut jos asiassa olis enempiä ihmeteltäviä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Heippa ketjuun :)
Mitäs tänne, onko majuri viellä sairaalassa ,mikä on vointi ?
Halaukset viellä sairastaville. Mie oon tämän viikon sairaslomalla,tosin periaatteessa olin tiistain ja huomisen viellä.
Onks miten kauheeta ja moraalitonta juoda pari siideriä vapaapäivänä ja synttärinä vaikka sairaslomalla on samaan aikaan ? o_O:rolleyes::oops::coffee:
Mutakakku kookoskerman ja mansikoiden kanssa oli huippuhyvää. :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Boobabe
Boobabe
Heippa ketjuun :)
Mitäs tänne, onko majuri viellä sairaalassa ,mikä on vointi ?
Halaukset viellä sairastaville. Mie on tämän viikon sairaslomalla,tosin periaatteessa olin tiistain ja huomisen viellä.
Onks miten kauheeta ja moraalitonta juoda pari siideriä vapaapäivänä ja synttärinä vaikka sairaslomalla on samaan aikaan ? o_O:rolleyes::oops::coffee:
Mutakakku kookoskermanja mansikoiden kanssa oli huippuhyvää. :p
Majuri on ainakin perjantaihin asti.
Ei ole moraalitonta. Mä ajattelin juoda illemmalla. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Ei saa mennä sorkkimaan. Vanhanmallisen posliinitötterön saa vaihtaa itte, mut noihin automaattisulakkeisiin ei pidä puuttuma, paitti tietty jos se ”palaa” niin käy siit namikasta kääntämässä uudestaan virrat päälle, mut ei muuta.

Veikkaan, että kustannuksista sun ei tartte murehtia. Sähköasennukset on muistaakseni taloyhtiön vastuulla.

Veikkaa, et ruutis kyseli, et onko sulla palanu tavallinen sulake vai vikavirtasuoja johtuu ihan siitä, että milloin vikavirtasuoja palaa, niin syy on aina selvitettävä. Niissä kun on erilainen toimintaperiaate.
Tavallinen olkkarin sulake saattaa palaa jos sulla on jokseenkin jokainen olkkarin sähkölaite päällä ja sit käynnistät 1600W imurin. Missään ei o mitään vikaa, mut virta saattaa olla liian suuri.
Vikasuoja taas ei virran määrästä piittaa vaan vahtii, että virtaa ei karkaa mihinkään, ts. että kaikki sähkö menee vaiheesta nollaan.

Mutta sähkäri olis kyllä sanonut jos asiassa olis enempiä ihmeteltäviä.

En ole sähkäri niin en sörkkisi :D

Paitsi sitä miestä olis voinut :rolleyes:
Tai edes kuvan napata :D

Mutta joo, ei tuosta mulle mitään kustannuksia tule.
Asia on nyt kunnossa (y)

muoks. hänellä oli nainen työparina
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Majuri eilen kirjoittelikin että on vähän jo kotiutunutkin sairalassa olemiseen :D
Johtuisko hoitajista :whistle:
Happipullon kanssa kulkee, antibioottia ja kortisonia saa.
Okei, kiva kuulla majurin kuulumisia. Multa saa kirjoittaa terveisiä ja haleja, jos en oo ketjussa, kun majuri kirjoittelee kuulumisia. :) Joo saattaa olla sieviä hoitajia, ni majuri viihtyy. :whistle::)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voi jeesuksen kilin vittu mikä päivä.

Oon ollu puhelimen päässä sekä strippaliinan että ämpärin kanssa, ja lopputulemana minä olen vaikea ämmä joka ei ikinä jousta eikä tule vastaan, ne ei halua hyppiä aina vaan mun pillin mukaan, strippari tietää lapsia koskevista laeista enemmän ko minä, lastenvalvojan mulle sanomat asiat ei merkkaa mitään ja lisäks puolikas on saanu alkunsa sillä, että mää oon salaa vetäny pillerit pöntöstä alas.

Emme siis päässeet yhteisymmärrykseen viikonlopun kuljetuksista ja heille ei vieläkään kelpaa se vaihto linkka-asemalla. Eli summasummarum, sunnuntaina sit vituttaa kun ne ei suostu lasta palauttamaan. Palakoon helvetissä molemmat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä