The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen illalla meni olkkarista sähköt, joku tyyppi yrittää tulla tänään katsoon mikä vikana.
Huoltomies jo aamulla kävi, sanoi laittavansa asian eteenpäin ja aamupäivällä sitten joku soitti. Ei ole näkynyt.
Sulaketaulun/sähkötaulun mikä lie nimeltään nipukka ei palaudu ylös.

Korvakin on lukossa.
Veikkaan automaattisulaketta. Harvemmin seinän sisällä kulkevat johdot vioittuu itsestään tai jakorasiat tai pistorasioiden kytkennät.
Siin tartteekin sähkäriä et vaihtaa. Itsehän osaisin kyllä kun joskus olen entisessä elämässäni sellainen(kin) ;) ollut.
 
Veikkaan automaattisulaketta. Harvemmin seinän sisällä kulkevat johdot vioittuu itsestään tai jakorasiat tai pistorasioiden kytkennät.
Siin tartteekin sähkäriä et vaihtaa. Itsehän osaisin kyllä kun joskus olen entisessä elämässäni sellainen(kin) ;) ollut.
Tänne sitten vaan :D

muoks tuletko säkin ensin tyhjin käsin toteamaan vaan vian ja toisena päivänä uudestaan :whistle:
 
Hienoa, kun nykyaikana kaikki toimii niin moitteettomasti!

Tai siis, työpäivä meni ihan pipariksi ja jäi tyngäksi kun Ruduksen atk-järjestelmä tilttasi. Sit oli vielä synttärikäynti päälle ja viimein kotona.

Ärf.
 
Tällasen ostin poikaselle. Pirulainen voitti mut kaks kertaa huijaamatta!! Kirosin sitä noppaa koko ekan pelin ajan, ko se ei kertaakaan antanu mitään isoja lukuja. Toisen pelin jo alettua, tajusin, et ei koko nopassa ollukaan muita numeroita ko 1-3. Oon aika näppärä.
Mut oli kyl tosi kiva peli. Ehdottomasti hyvä ostos, ja puolikas jakso keskittyäki ihan hämmästyttävän hyvin eikä sählänny yhtään :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä