En määkään tajunnut vitsiks, mutta mä en aina hoksaakaan sarkasmia tai vitsillä heitettyjä asioita tai rivien väliin piilotettuja juttuja, veikkaan et AK on aika samanlainen näissä jutuissaJos et tuota vitsiksi ymmärtänyt niin leivompa sut tässä heti sukkahousuritarikunnan pas.. öö.. joksikkin ritariksi
Hyvällä maulla on rajansa. Alapäähumöörissä se yleensä menee välilihassa.Jos et tuota vitsiksi ymmärtänyt niin leivompa sut tässä heti sukkahousuritarikunnan pas.. öö.. joksikkin ritariksi
höpöhöpö äijä nyt.Hyvällä maulla on rajansa. Alapäähumöörissä se yleensä menee välilihassa.
Mut mä olen tosiaan niin huumorintajuton, että en ymmärrä myöntämättömän arvonimen hyväksikäyttöä.
pöh..En määkään tajunnut vitsiks, mutta mä en aina hoksaakaan sarkasmia tai vitsillä heitettyjä asioita tai rivien väliin piilotettuja juttuja, veikkaan et AK on aika samanlainen näissä jutuissa
Laitat sen sitten joskus tänneKun teillä kerran disko pyörii, niin tää mulla on soinut päässä pari päivää siihen malliin, että mun ihan omaksi huvikseni pitää tehdä tähän suomenkielinen sanoitus. Siit sit syntyy yks hölmö runo pöytälaatikkoni täytteeksi. Työnimi olkoon "Vierellein jää".
Voihan sitä muutenkin tanssiaTän voisin tanssia häissäni mutta tänään juuri taisin sanoa etten mene enää naimisiin
miten??Tää lie ajankohtainen.
Voi tokiVoihan sitä muutenkin tanssia
Ehkä tuli väärä kappalemiten??
Se toinen oli parempiTai sitten tämä
Selaimeni sekosi ja heitti tota äsken laittamaani.miten??
Ai se Kurkelan?Se toinen oli parempi
KylläAi se Kurkelan?
Kyllä