The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hessu on tyhmempi kuin luulinkaan. Kirjallinen varoitus päällä, varoituksessa maininta että yksikin rike tänä aikana on peruste työsuhteen purkamiselle ja nyt se tonttu ei ole tullut töihin eikä vastaa puhelimeen
 
Sälli toi mulle eilen illalla kylmägeeliä. Levitys ja vaikutus oli sangen epämiellyttäviä vaiheita, mut onpa ihanaa ko ei satu enää. Helpotti. Taidan käydä ostaan ihan oma ice powerin varmuuden varalle tänään.
Nyt olis aamukahvihetki meneillään ja lapsi aamupalalla.

Vähänkö jännittää, huomenna pitäis lähteä Tampereelle ja nähä reilun vuoden yhteydenpidon jälkeen sitä ruotsalaista. Iiks! :D
 
Hessu on tyhmempi kuin luulinkaan. Kirjallinen varoitus päällä, varoituksessa maininta että yksikin rike tänä aikana on peruste työsuhteen purkamiselle ja nyt se tonttu ei ole tullut töihin eikä vastaa puhelimeen
Otatko mut töihin ens kesäks? Mää oon reipas enkä haistattele kenellekään. Ja tähän astisissa duuneissa oon viä tehnykki kaiken mitä on pyydetty :sneaky:
 
Huomenta. Me vasta herättiin :D

Ja tänää pitäis mennä aikasi nukkuu ku huomen on aamulla aikanen herätys ko lähetää käymää Korkeasaaressa.

Mä soitin terveystalolle ja ne laitto soittopyynnön mulle sille lääkärille joka lähetti mut röntgenii. Josko vähä selviäisi paremmin sitte että miten jatkossa jne :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta. Me vasta herättiin :D

Ja tänää pitäis mennä aikasi nukkuu ku huomen on aamulla aikanen herätys ko lähetää käymää Korkeasaaressa.

Mä soitin terveystalolle ja ne laitto soittopyynnön mulle sille lääkärille joka lähetti mut röntgenii. Josko vähä selviäisi paremmin sitte että miten jatkossa jne :)
sitä on muuten jotenkin hämmästyneenä lääkärissä eikä oikeen osaa kysyä eikä välttis edes muista että mitä lekuri sanoi

niiden pitäis antaa aina kirjallinen raportti
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jaahas, puhelinajan alkamista odotellessa. Lastenvalvoja here i come! Pitäiskö meidän ottaa veikkaus pystyyn, kuin siellä käy ja mitä mieltä ämpäri on sitteko saa ajanvarauslapun postissa ja päästään viranomaisten kanssa sopimaan kyydityksistä :whistle:
 
Huomenta kaikille :)!

Yöunet meni taas Jolle Kulle, jos tyynyltä kysyttäis niin reppanallakin oikein, oikein huonon makuinen yö mutta - heräsinpäs vaan aikasin ylös ja vissiin just ennen hälytystä olin ehtinyt urvahtaakin, joten....eheheee - tää päivä menee kyllä niin taas mun piikkiin lahjakkaasti :D

Mutta - aamutoimi suoritettu ja siihen samaan syssyyn jo lenkkikin, just ehdin kotio ennen kuin se rupes satamaan ja nyt sitten ropottaakin kivasti eli viipyilevää kuristusta torjantaihin :)

Toinen velloksista tossailee mun viekussa, toinen vielä nukkuu...kohta hissuksiin aamupalan laittoon, puuroa hauduttelemaan ja marjoja kulhoihin laittamaan :)...

Hyvää aamua sulle :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Jaahas, puhelinajan alkamista odotellessa. Lastenvalvoja here i come! Pitäiskö meidän ottaa veikkaus pystyyn, kuin siellä käy ja mitä mieltä ämpäri on sitteko saa ajanvarauslapun postissa ja päästään viranomaisten kanssa sopimaan kyydityksistä :whistle:
mun 2snt menee sille, että a) ämpäri alkaa vinkumaan että ilmoitettu aika ja paikka ei hälle sovi ja b) yrittää solkottaa että jatkossa hän on kyllä valmis kuskaamaan lasta ilman mutinoita joten lv-käynti ei ole tarpeen
 
sitä on muuten jotenkin hämmästyneenä lääkärissä eikä oikeen osaa kysyä eikä välttis edes muista että mitä lekuri sanoi

niiden pitäis antaa aina kirjallinen raportti
Mielellään suomeksi. Muistan kun sain magneettikuvien lausunnon, kaksi sivua tekstiä ja yhdestä virkkeestä osasin päätellä että nyt ei oo koipi hyvässä jamassa. Se virke oli " irti revennyt, ei ehjiä kiinnikkeitä". Kaikki muu oli sekavaa latinasotkua
 
Hessu on tyhmempi kuin luulinkaan. Kirjallinen varoitus päällä, varoituksessa maininta että yksikin rike tänä aikana on peruste työsuhteen purkamiselle ja nyt se tonttu ei ole tullut töihin eikä vastaa puhelimeen
Kiesus sentään, oikeestiko?!?! Miten joku voi olla noin...hessu? Nykyään, kun noi kesäduunipaikatkin on kiven alla ja muutoinkin...luulis että siinä omassa päässä himppusesti liikkuis sitä kunnon ajatusta ja painoarvoa omalle tulevaisuudelleen mutta - no, eihän sitä kaikilta voi edes lähteä vaatimaankaan.

Vaan oot sä joutunut kestämään kaikkea shaissea kyllä, oot todella ansainnut lomas ja vaikka viikon siihen vielä päällekin!
 
Kiesus sentään, oikeestiko?!?! Miten joku voi olla noin...hessu? Nykyään, kun noi kesäduunipaikatkin on kiven alla ja muutoinkin...luulis että siinä omassa päässä himppusesti liikkuis sitä kunnon ajatusta ja painoarvoa omalle tulevaisuudelleen mutta - no, eihän sitä kaikilta voi edes lähteä vaatimaankaan.

Vaan oot sä joutunut kestämään kaikkea shaissea kyllä, oot todella ansainnut lomas ja vaikka viikon siihen vielä päällekin!
Viralliseen lomaan on vielä 12 viikkoa mutta kyllähän se lomaa on sekin että hessu painuu takas omaan kerrokseensa (y)
 
Jaahas, puhelinajan alkamista odotellessa. Lastenvalvoja here i come! Pitäiskö meidän ottaa veikkaus pystyyn, kuin siellä käy ja mitä mieltä ämpäri on sitteko saa ajanvarauslapun postissa ja päästään viranomaisten kanssa sopimaan kyydityksistä :whistle:
Hahaa - mie veikkaan että ämpärillehän ei mikään valtakunna aika sovi ja jos sopiskin niin on hiien hankala sinne tulla mutkujen ja sitkujen takia mutta sitten kuitenkaan se ei ole hän joka missään asiassa on mitään hannannut vaan se on tuo joustamaton lapsen äiti, joka häntäkin nyt vainoaa ja uliuliulinaa...:D

Antaa ämpärin joikata mitä joikaa, itepä on soppansa keittänyt ja saa sotkunsa siivotakin. Pää kylmänä siellä ja samalla sykkeellä asioita pp:n hyväksi hoitamaan kuten ennenkin :)! Henkistä tukea tulee täältä isosti tarvittaessa :)
 
mun 2snt menee sille, että a) ämpäri alkaa vinkumaan että ilmoitettu aika ja paikka ei hälle sovi ja b) yrittää solkottaa että jatkossa hän on kyllä valmis kuskaamaan lasta ilman mutinoita joten lv-käynti ei ole tarpeen
Eilinen täti sanoi, et aika menee todnäk. syyskuun alkuun. Ja jos ne tänään saa postitettua ämpärille kirjeen, niin se on ma tai ti perillä, niin sillä on sit pitkö kuukausi aikaa ilmottaa duuniin et on menoa.

Mä oon kyl sangen tyytyväinen että lastenvalvoja tuli puheeks. Kerranki elämässään se jätkä heitti hyvän ajatuksen ilmoille.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja ruuttis
...öö tota...*kuiskaan ihan varovasti ja oon valmis kyllä juoksemaankin*....joulunako sulla se loma olikin...:barefoot:
:D

Pidän kesäloman aina loka-marraskuussa ja lähden kylmästä lämpimään. Katkasee sen pimeän ajan mukavasti.

Kesällä jaksaa olla töissä ihan hyvin kun on valoisaa aamuin illoin, mutta mun on vuosi vuodelta vaikeampi kestää tuota pimeän aikaa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
sitä on muuten jotenkin hämmästyneenä lääkärissä eikä oikeen osaa kysyä eikä välttis edes muista että mitä lekuri sanoi

niiden pitäis antaa aina kirjallinen raportti
Ja ku toi kielimuuri on mitä on ja toisilla lääkäreillä vaan tuntuu olevan niin kauheen kiire laittaa asiakkaat ovesta ulos. Mut ei mulla kyllä eilen käyny mielessä tuo jatkohoito/kuntoutus ollenkaan, vasta sitte myöhemmin sen tajusin.

Tosin kysyin siltä lääkäriltä sitä, että onko päätös siitä maksusitoumuksesta tullu, nii se vaan sano, että pitää ottaa selvää, muttei kuitenkaa ottanu. Muutenkin sen käytös oli sellaista, että ku äsken kysy se asiakaspalvelun nainen, että haluisinko sille samalle lääkärille sen soittoajan, niin kauniisti ilmoitin, että jos mahdollista niin en, vaan jos sille lähettäneelle lääkärille löytyis ni ois kiva :D

ps. Jos on paljon kirjoitusvirheitä, nii se johtuu siitä, että täs uudes konees on niin iso näppäimistö, et vie vähän totuttelu aikaa :D
 
:D

Pidän kesäloman aina loka-marraskuussa ja lähden kylmästä lämpimään. Katkasee sen pimeän ajan mukavasti.

Kesällä jaksaa olla töissä ihan hyvin kun on valoisaa aamuin illoin, mutta mun on vuosi vuodelta vaikeampi kestää tuota pimeän aikaa
No harvinaisen totta kyllä tuokin, hyvä kun oot saanut sumplittua lomas noin, että se oikeesti sitten sua palkitsee ja isosti :)

...ja sittenhän tuosta ei ookaan kovin pitkästi siihen jo...valon juhlaan *ja lähtee takaisin keittiöön hämmentämään puurokattilaa*...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä