The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pharrell Williams oli positiivinen elämys, sehän olikin hyväntuulista ja leppoisaa jammailumusiikkia eikä räppiä kuten kuvittelin!
Juuri nyt: Pharrell Williams villitsee Ruisrockissa – festarikansaa lavalle joraamaan

Yhdysvaltalainen rap-artisti Pharrell Williams ottaa reippaasti kontaktia yleisöön Ruisrockin Rantalavalla.

Suomalainen festarikansa pääsi Pharrelin mukaan lavalle tanssimaan. Myös lavan ohi lipuva Viking Linen risteilyalus kaappasi supertähden huomion.

– Wau, onpa valtava laiva! Sanokaa kaikki hei Viking Linelle, Pharrell huudatti yleisöä.
 
Juuri nyt: Pharrell Williams villitsee Ruisrockissa – festarikansaa lavalle joraamaan

Yhdysvaltalainen rap-artisti Pharrell Williams ottaa reippaasti kontaktia yleisöön Ruisrockin Rantalavalla.

Suomalainen festarikansa pääsi Pharrelin mukaan lavalle tanssimaan. Myös lavan ohi lipuva Viking Linen risteilyalus kaappasi supertähden huomion.

– Wau, onpa valtava laiva! Sanokaa kaikki hei Viking Linelle, Pharrell huudatti yleisöä.
Ei se ole räppiä, ainakaan semmosta gangstaa miksikä etukäteen kuvittelin
 
...ja sitten sitä mahdollista tasoittumista :)....on taas niin hassua olla, kun äsken oli vielä menoa ja äksöntsäksöniä ja hampaitten pesu- kohkaamista ja naurun räkätystä - ja nyt ihan hiljainen talo...ei muuta kuin fiilistelemään :)

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailijax
osaako joku sanoo mun kyssäriin mitään...mä kotona mitään perseitä olalle kyllä ala vetää...prkl!
Ruisrock 2015 info » Ruisrock
Turvatarkastus ja lipuntarkastus portilla

Ruisrockin pääportilla järjestyksenvalvojat tekevät kaikille turvatarkastuksen. Ruisrockissa kielletyt esineet otetaan pois ja toimitetaan Turun poliisilaitokselle. Järjestyksenvalvojat tekevät lopullisen päätöksen, onko esine turvallista tuoda festivaalialueelle. Pukeutuminen, koristautuminen ja hassuttelu on erittäin suotavaa, mutta jätä kotiin esineet, joista voi koitua selvää vaaraa. Turvatarkastuksen yhteydessä pääsyliput tarkastetaan elektronisesti.
Huomioithan, että alueelle pääsee sisään vain kerran päivässä!
 
..ja se on meikäläisellä näemmä menossa levylautasella niin sekalaista seurakuntaa, että tämä tekee vain hyvää mun hörhöpöwwöilylle :D

Mutta ilta menee venytellessä ja virutellessa ja musiikkia kunnellessa, mikäs sen parempaa :)

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
EI!:sneaky:





Helöyhhh everipati! :KISS:
Jokos on talviturkit heitetty, mitä häh?

Onks nyt kivaa ku on kuuma?

Terjens Lispettiläinen :) *puspus*

Ja kyllä - talviturkit on heitetty, vesi on märkää ja ihanaa :)! Ja - todellakin on kivaa kun on lämmintä :)! Kyllä näistä muutamasta hassusta kunnon kesäpäivästä pitää vaan nauttia täysin rinnuksin - on näitä niin ootettukin :)

Mutta mitä kuuluu peijpen eloon :)? Lomaileeko se rva Yrittäjä parhaillaan ja onko ollut myötätuulta sekä oman busineksen kanssa kuin muutoinkin Lispettilässä :) - hope so :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En mä ehi sitä leimaa hakee...no en maksa kyl enmpää....minne lie sit meen notkuu...tälleen nopeesti laitettuna niin oon ihan hirveen näkönen...en kyllä laittamallakaan ole kovin kummonen mut...no kai se on mentävä tyylillä vatsa sisään rinnat ulos:whistle:
 
En mä ehi sitä leimaa hakee...no en maksa kyl enmpää....minne lie sit meen notkuu...tälleen nopeesti laitettuna niin oon ihan hirveen näkönen...en kyllä laittamallakaan ole kovin kummonen mut...no kai se on mentävä tyylillä vatsa sisään rinnat ulos:whistle:
Ihan hirveesti sulla on tossa tuota lapinlisää tyrkättynä :D - mä en usko hetkeekään että oot hirveen näköinen - olipa kyseessä sitten pikalaittaminen tai sitten laittamalla laittaminen tai vaikka au naturel :) - joten - ei muuta kuin bailukengät vaan jalkaan siellä ja nassuun hymyä ja vaikka huulikiiltoa ja menoks vaan, tinkuliini :)

Pidä hauskaa, minne nyt menetkään :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä