The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ne äijäset joita ite heilastellut ja ollut koira niin ei tähän menees oo vielä ykskään koira jäänyt siirtymättä tai olis hyväksynyt. Mutta koirathan vaistoaa et miten niihin suhtautuu niin osyy kai sekin.ja toisekseen mähän oon niin ihana että koiratkin tykästyy :D
 
menetät kyl paljon. perusaamiaiseen kuuluu, kaksi paketia pekonia, 6 munaa ja kaksi palaa ruisleipää. litra kylmää maitoa. pärjää lounaaseen asti.
No minkäs sille voi että vatta ei kestä enää sitä :( Kyl mä aina välil koitan. Mut pekonii en söis. Ja rasvaset ruoat tekee ne kivut myös joten pitää yrittää välttää mut kyllä sitä joskus eikä pienest määräst tuu mitään.
 
menetät kyl paljon. perusaamiaiseen kuuluu, kaksi paketia pekonia, 6 munaa ja kaksi palaa ruisleipää. litra kylmää maitoa. pärjää lounaaseen asti.
Mulla on muodostunut vakkari aamupalaks paistetut munat ruisleivällä, kirsikkatomaatteja, jääsalaattia ja lasi tuoremehua ja toinen maitoa.
Pekoni ei uppoa sitten millään :x

Nii ja jugurtti pellavarouheella ! Vähän niinkun jälkkäriks :D
 
No minkäs sille voi että vatta ei kestä enää sitä :( Kyl mä aina välil koitan. Mut pekonii en söis. Ja rasvaset ruoat tekee ne kivut myös joten pitää yrittää välttää mut kyllä sitä joskus eikä pienest määräst tuu mitään.
täälläkin kyl kohta siirrytään vähärasvaseen ruokavalioon kun kalastus kausi alkaa. eli voissa paistettua kalaa. aamiaisesta ei kyl silti tingitä. saattaahan ruokavalio viedä pojan hautaan ennen aikojaaan mut se on sen arvoista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä