Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30750058:Joko tässä ollaan menossa maaten :O
no ei tod
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30750058:Joko tässä ollaan menossa maaten :O
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30750063:Hyvä
Mitään en myönnä :snotty:Niihän se tuppaa etenki näitten pakollisten kans olemaan
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30750079:Missähän Laura muuten on? Laura ois miusta ylpee. Meidän katti istuu nykyään sievästi käskystä .
Hämmentävää :|jos se laitto elämän?
Kyllä tässä pitäis lähteä jo, pakko yrittää päästä tähän &%#* kesäaikaan kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30750058:Joko tässä ollaan menossa maaten :O
..toivottavasti voi hyvin ja nauttii kauniista olemuksestaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30750079:Missähän Laura muuten on? Laura ois miusta ylpee. Meidän katti istuu nykyään sievästi käskystä .
Oishan tuo fiksua. Viime yö meni pitkälle ennen kuin Masa suvaitsi saapua.Kyllä tässä pitäis lähteä jo, pakko yrittää päästä tähän &%#* kesäaikaan kiinni.
Loitsuilla on arvaamattomat voimat..toivottavasti voi hyvin ja nauttii kauniista olemuksestaan :heart:
Ja sä oot ollut topakkana .
Entä jos se heittäyty hurjaks ja synnytti?jos se laitto elämän?
..."..jos et nyt istu tällä siunaaman sekunnilla sinä pörrrrröinen kattinen, niin lausua muljautan siut lepakoksi ja nakkaan tuimaan juomaan..."...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30750108:Loitsuilla on arvaamattomat voimat
Sinuako se on kouluuttanu :O : /..."..jos et nyt istu tällä siunaaman sekunnilla sinä pörrrrröinen kattinen, niin lausua muljautan siut lepakoksi ja nakkaan tuimaan juomaan..."...
MJAU!
..."..no katoppa....istu se...kas kummaa...."....:xmas: :saint:
siltä alkaa vaikuttaa, että on moisista vätyksistä pitäny lehva sorvataTäytyy yhtyä Tinkuliinin mielipiteeseen tosta pussikaljaelokuvasta.
Sinuako se on kouluuttanu :O : /
lisää loitsu stoorei miten se vaikuttaa esim jos oot immuuni loitsuille?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30750108:Loitsuilla on arvaamattomat voimat
No e, määhän otin vaan ratikasta vähän etuennakkoa iltapalstailuun, eli just vasta pääsin kotiin :snotty:no ei tod
...mie oon epäkelpo yksilö siihen hommaan :snotty:...mennee turhaan tömäkät loitsut hukkaan tämmösen luupään kanssa.Sinuako se on kouluuttanu :O : /
Mie luovutin jo eka vartin jälkeen.siltä alkaa vaikuttaa, että on moisista vätyksistä pitäny lehva sorvata
paheksun
vain mulla sitä ois aikaa värkätä iltasin vunukoiden kanssaAaa vittu tätä saatanan elämää ja tarha-aikojen sumplimista ja koulupäiviä ja paska. Ens viikolla odottaa juoksupäivä, ja mulle jää kivasti kaks tunnin mittasta tyhjää rakosta siihen päivän välille. Sit äikän kurssilla sais mennä teatteriin, mihin haluaisin, mutta sit hoitoaika ylittyy tosta 5h/pv-systeemistä mihin oon poikasen laittanu :kieh:
Pokaan kohta ekan vastaantulevan ihmisen, joka haluaa alkaa leikkimään uusioperhettä ja ottaa vähän hoitovastuuta lapsesta.
En taida tietää mitä stooria tarkoitat.lisää loitsu stoorei miten se vaikuttaa esim jos oot immuuni loitsuille?
tiiäkkö sen hessu ja helga stoorin?