The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Mun piti seitsemän tuntia sitten aloittaa biologian juttujen lukeminen. Mut en jaksa. Siis en ihan oikeasti jaksa, enkä pysty.

Tulee historian huonoimmat ylioppilaspaperit, mut kunhan ois pian jo ohi koko helvetin perkele. Saisin kerrankin tehdä vain töitä edes jonkin aikaa.
 
Mun piti seitsemän tuntia sitten aloittaa biologian juttujen lukeminen. Mut en jaksa. Siis en ihan oikeasti jaksa, enkä pysty.

Tulee historian huonoimmat ylioppilaspaperit, mut kunhan ois pian jo ohi koko helvetin perkele. Saisin kerrankin tehdä vain töitä edes jonkin aikaa.
I feel you sister. Mulla on pari tenttiä jäljellä ja lukuinto ihan miinuksella. Joo arvosanat ei tod jaksa kiinnostaa, kunhan nyt menisivät läpi.
Koita kestää :hug:
 
Spencer Hastings
I feel you sister. Mulla on pari tenttiä jäljellä ja lukuinto ihan miinuksella. Joo arvosanat ei tod jaksa kiinnostaa, kunhan nyt menisivät läpi.
Koita kestää :hug:
Joo, tavallaan sama fiilis että arvosanoilla ei oo väliä, kunhan valmistuu. Mut on niillä mulle oikeasti. Tulen olemaan järkyttävän pettynyt itseeni, jos vedän jotkut B:n paperit, koska tiedän että esimerkiksi reaaleissa mulla kyl riittää tietoa ja taitoa, mutta mä oon tosi huono tuottamaan mitään loogista ja järkevää paineen alla. Eli kuuden tunnin aikana kun pitää vastata kahdeksaan tehtävään, niin siinä katoaa sekunnissa ihan jokainen rna-polymeraasi ja sitruunahappokierto päästä.

Voi miten mä kadun sitä, etten opiskellut KUNNOLLA sillon kun ei oikeasti ollut mitään oikeita ongelmia. Nyt mä en enää jaksa enkä kykene.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä