Ei helvetti tuosta ei tuu tulemaan muuta ku vastenmielistä paskaa. Vaikka ihminen olis mikä, niin keskenmenon toivottelu on _hieman_ överiä; tuossa oli jo muutama ja ollaan vasta toisella sivulla. Poistaisivatpa ketjun pian.
Ei helvetti tuosta ei tuu tulemaan muuta ku vastenmielistä paskaa. Vaikka ihminen olis mikä, niin keskenmenon toivottelu on _hieman_ överiä; tuossa oli jo muutama ja ollaan vasta toisella sivulla. Poistaisivatpa ketjun pian.
Tuskin se kauaa hengissä pysyy ellei alottaja tuu ite vielä kommentoimaan. Mää kyl vähän epäilen, ettei toi jää tohon, ja uusia ketjuja alkaa putkahtelemaan hiljalleen.Ei helvetti tuosta ei tuu tulemaan muuta ku vastenmielistä paskaa. Vaikka ihminen olis mikä, niin keskenmenon toivottelu on _hieman_ överiä; tuossa oli jo muutama ja ollaan vasta toisella sivulla. Poistaisivatpa ketjun pian.
[video=youtube;Iu1qa8N2ID0]https://www.youtube.com/watch?v=Iu1qa8N2ID0[/video]Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Star Trekin Spock Leonard Nimoy on kuollut
Star Trekin Spock Leonard Nimoy on kuollut - Kuolleet - Kulttuuri - Helsingin Sanomat
Mä kuuntelen tätä Nick Piteraa ja vollotan täällä erinäisistä asioista..Katoin muuten frozenin tänää, tuli tippa linssiin. Mut oli kiva elokuva!
On aivan sairasta, miten jotain nettipersoonaa (josta et voi olla varma, onko siellä todella sellainen henkilö vai jotain muuta) aiheuttaa niin suurta vihaa, että alentuu tuollaiseksi ihmisperseeksi toivotuksineen.Ei helvetti tuosta ei tuu tulemaan muuta ku vastenmielistä paskaa. Vaikka ihminen olis mikä, niin keskenmenon toivottelu on _hieman_ överiä; tuossa oli jo muutama ja ollaan vasta toisella sivulla. Poistaisivatpa ketjun pian.
Mulla soi Boyce avenue. Ne on koveroinu kaikkia mahdollisia ja mahdottomia hömppärakkausbiisejä, kidutan itseäni kuuntelemalla näitä ja miettien lähtisinkö yhdelle jonnekin.Mä kuuntelen tätä Nick Piteraa ja vollotan täällä erinäisistä asioista..
Tuu yhdelle päivälle tänne.Mulla soi Boyce avenue. Ne on koveroinu kaikkia mahdollisia ja mahdottomia hömppärakkausbiisejä, kidutan itseäni kuuntelemalla näitä ja miettien lähtisinkö yhdelle jonnekin.
Mä kuuntelin äsken rakkausbiisejä. Sitten alkoi vituttaa ja loppu biisien kuuntelu.Mulla soi Boyce avenue. Ne on koveroinu kaikkia mahdollisia ja mahdottomia hömppärakkausbiisejä, kidutan itseäni kuuntelemalla näitä ja miettien lähtisinkö yhdelle jonnekin.
Yhdelle viinitonkalliselle. Saunds laik a plään.Tuu yhdelle päivälle tänne.
Tervetuloa. Alko meni kyl jo kiinni, mut lähiöbaarit palvelee.Yhdelle viinitonkalliselle. Saunds laik a plään.
Mitä teet kahden viikon päästä vkl? Jos tulisin sitte sinne deekuilemaan.Tervetuloa. Alko meni kyl jo kiinni, mut lähiöbaarit palvelee.
Mul on ylppärit kesken.. tai no oikeestaan perjantaina 13. on palkkapäivä, kirjoitan englannin ja siitä on tasan viikko vasta terveystiedon kirjoituksiin.Mitä teet kahden viikon päästä vkl? Jos tulisin sitte sinne deekuilemaan.