Mihis sääki nyt oot menossa?Mää lähen kans tossa yhentoista aikoihin joten pistetääs nyt hösseliks
Kaikkiko työ ootta mänössä!?:O
Mihis sääki nyt oot menossa?Mää lähen kans tossa yhentoista aikoihin joten pistetääs nyt hösseliks
:O aika hyvä palvelu.Tässä olis
Ehkä meillä onkin oma ketjumiitinki, päästään juoruileen teistä muistaMihis sääki nyt oot menossa?
Tattis. Taidan kipata noi sankoon ja ryystää ykkösellä.Tässä olis
Siel tuntuis olevan tilaa aikalailla.:OTattis. Taidan kipata noi sankoon ja ryystää ykkösellä.
Hakkaamassa tat... Hiomassa karttakeppiäMissäs Herra Rehtori on?:O
Sulleko? :xmas:rehtori on antamassa kotiopetusta.
Hui kauheeta mitä mielikuvia. Oon totisesti spänkin tarpeessa.:ashamed:Hakkaamassa tat... Hiomassa karttakeppiä
Hui ku pelästyin, kuka sä oot!?:wave: Iltoja
Hetken jos taas istuis hyvässä seurassa ennenkun illan lehva alkaa
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30643736::O aika hyvä palvelu.
Saisinko lemon soda siideriä . Kuusi voisi olla sopiva määrä näin alkuun .
Ai, mä ajattelin että olisit selvittäny suuntautumisen, kun tulit kerran kaapista.:xmas:Tulin jo kaapista, ei sielt löytyny mitään |O
Vaitiolovelvollisuus niin en voi kertoaSulleko? :xmas:
vaitiolovelvollisuus tässäkin asiassa.Mihis sääki nyt oot menossa?
Sä nyt unohdat, että mä oon se toinen opettaja, eli tiedän eniveisVaitiolovelvollisuus niin en voi kertoa
Kiitos Tinku :kiss:.ei tuolta kaapista löytynyt vähempää niin saat nää kaikki
On tää kans, töissä tai vapaalla niin aina jengi säikkyy...Hui ku pelästyin, kuka sä oot!?
Mitä hittoa? Oot sitten menny hommaa elimen ku ei oo sua näkyny.
On tuo suuntautuminen jo muutenkin melko selkeä niin ei tarvi sen takiaAi, mä ajattelin että olisit selvittäny suuntautumisen, kun tulit kerran kaapista.:xmas:
On tää kans, töissä tai vapaalla niin aina jengi säikkyy...
Joo ollu vähän tuota pelottavaa asiaa liiankin kans - nimittäin sitä oikeetakin elämää, jääny palstailu aika paljon vähemmälle.
Niin muttako et tiedä,Herra Rehtori vain tietää.Sä nyt unohdat, että mä oon se toinen opettaja, eli tiedän eniveis
Åhhåh, täs on nyt jotakin sellasta.vaitiolovelvollisuus tässäkin asiassa.
Onneks sanoit täyspäivänen - et täyspäinen. Sellasta yrittäjää ei olekaan
Hyvähän son välillä käydä kattelemassa mitä siellä oikeassakin elämässä on.:xmas:
Miustaki tuli sitten täyspäivänen yrittäjä. Onneks sesonki aika on vasta käsillä niin ei oo ihan hirveetä härdelliä=pystyy viel norkoilla palstalla.
WoW, täs todella on jotakin sellasta.:ONiin muttako et tiedä,Herra Rehtori vain tietää.