The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitää inttää ruutin kanssa sähköketjussa ja toisella silmällä kytätä facessa kaupankäyntiä. Muksujen iltahommatkin tässä käynnistymässä..
mulle on alkanut syntyä vaikutelma että sää näät ton lämmityksen jotenkin erillisenä saarekkeena

mun maailmankuvassa talolla on joku lämmöntarve ja sen kannalta on yks lysti syntyykö se valaistuksessa vai ruuanlaitossa vai jossain lämmittimessä, kunhan syntyy
 
Spencer Hastings
Miten mä voin sanoa yhdelle parhaimmista ystävistäni, ettei mun mielenterveys kestä sen raskaus- ja vauvahehkutusta just nyt? Ehkä noin ei edes sais sanoa. Ehkä vaan aikuistun ja siedän. Ja jossain välissä räjäytän metron kun posahtaa todella päässä.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Miten mä voin sanoa yhdelle parhaimmista ystävistäni, ettei mun mielenterveys kestä sen raskaus- ja vauvahehkutusta just nyt? Ehkä noin ei edes sais sanoa. Ehkä vaan aikuistun ja siedän. Ja jossain välissä räjäytän metron kun posahtaa todella päässä.
raskaana olevilla on niinpaljon hormooneja liikkeellä että niille ei kestä sanoa juur mitään

ei auta ku siunailla ja hymistellä vaan
 
Miten mä voin sanoa yhdelle parhaimmista ystävistäni, ettei mun mielenterveys kestä sen raskaus- ja vauvahehkutusta just nyt? Ehkä noin ei edes sais sanoa. Ehkä vaan aikuistun ja siedän. Ja jossain välissä räjäytän metron kun posahtaa todella päässä.
Jaa,a vaikee sanoa. Olen huono sanoo mitään kun itse seuraan sivusta kasvavaa vatsaa....
 
mulle on alkanut syntyä vaikutelma että sää näät ton lämmityksen jotenkin erillisenä saarekkeena

mun maailmankuvassa talolla on joku lämmöntarve ja sen kannalta on yks lysti syntyykö se valaistuksessa vai ruuanlaitossa vai jossain lämmittimessä, kunhan syntyy
valaistuksesta... Minkälaiset valonheittimet sulla on? :D

Hitsi se ketjun tekijä on varmaan tosi tyytyväinen kun sen sijaan että sais vastauksia se joutuu lukemaan väittelyä yhdestä asunnosta jonka yhtään sähkölaskua ei ole vielä postiin ehtinyt,, :LOL:
 
valaistuksesta... Minkälaiset valonheittimet sulla on? :D

Hitsi se ketjun tekijä on varmaan tosi tyytyväinen kun sen sijaan että sais vastauksia se joutuu lukemaan väittelyä yhdestä asunnosta jonka yhtään sähkölaskua ei ole vielä postiin ehtinyt,, :LOL:
meillä on sekavalaistus, on vielä paljon hehkulamppuja mutta viime syksystä eteenpäin on ostettu ledejä sitä mukaa kun jostain on lamppu posahtanu

ei siks että ne säästäis energiaa vaan siks että niitä ei tartte olla jatkuvasti vaihtamassa
 
Spencer Hastings
Jaa,a vaikee sanoa. Olen huono sanoo mitään kun itse seuraan sivusta kasvavaa vatsaa....
Nii. Tää on vielä paska homma, kun mä oon ainoa kaveri joka tietää, eli se ei voi muillekaan vielä puhua näistä. Enkä halua "kääntää selkääni", koska sille tää on iso juttu ja ei varmasti voi ajatella muuta tällä hetkellä.

Kuitenkin odotan innolla et vauva syntyy, koska me ollaan muuttamassa taas samaan kaupunkiinkin ja tullaan olemaan tiiviisti tekemisissä. Musta tulee maailman coolein Spence-täti, kun virallisesti en saa olla kummi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä