Tiedän tunteen :snotty:Täällä pitää näköjään huutaa että saa äänensä kuuluviin
Ilmeisesti pitäis..Täällä pitää näköjään huutaa että saa äänensä kuuluviin
:hug:Meillä oli aamulla kinaa miehen kanssa ja nyt on ihan pska olla... :ashamed:
Järkkäsin lapsen vaatekaapin ja pahvilaatikollinen vaatteita meni jemmaan ku oli menneet pieneksi...
:kiss::hug:
*ojentaa tulitikkuja pitamaan silmia auki*Mä oon aivan kuollut kun en saanut nukuttua yöllä...silmät meinaa väkisin mennä kiinni...
Mä olin kans tyttöjenillassa perjantaina selvinpäin ja kivaa oliHuomenta kaikille!
Olipa kiva käydä selvinpäin siellä tupareissa, siellä oli pari vauvavierastakin joiden kanssa oli kiva leikkiä, vauvat on ihania :heart: Vois melkein lopettaa juomisen, selvinpäin on kivempaa. Jos pari maistelis vaan sillon tällön.
Mä olin tuparit selvinpäin, mutta lähdin sitten baarin jatkoille ja join muutaman. Kohta lähettäis mp.n kanssa kaverin tykö naapurikuntaan hakemaan sohvapöytää, ja sitten häätys hakea pikkupuolikas mummolastaMä olin kans tyttöjenillassa perjantaina selvinpäin ja kivaa oli
Millaisia olet ajatellut? Siis varia, mallia... jotain.Tarvis löytää kivat kengät..mekon kaveriks. Ois tosin kiva jos ne kävis myös housujen kans..ja tanssimiseen..
No en pysty kovinkaan korkeita korkoja käyttää mut kuitenkin tuntuis naisellisemmalta jos jonkinlainen korko olis..ja tietenkin nuorekkaat sais olla, ja sit oon miettiny semmosii ei ihan nilkkureita mut ei semmosii pitkiä saappaita, välimuotoa siis. Nykyhousuni on suht kapeita lahkeesta eli jos niihin mahtuis lahje sisälle niin ois ihan jees..Millaisia olet ajatellut? Siis varia, mallia... jotain.
Tykkaan kengista!!