sepustuksen laadintakäsi, joko ramppaa kuinka pahastiMikä käsi???
Mut nythän siihen sais letin, tai monta pientä.Pergules!!! Tukka on taas kasvanu ihan huomaamatta siihen mittaan, että alan luulla itteäni hipiksi. Pitänee viikolla taas käydä karvarilla vetämässä merijalkaväkimalli.
Miten tukka tollai kasvaa? Vastahan mä juhannuksena kävin letinleikkuussa???
En mie ainakaan oo semmonen. Kiltti vain.En tiiä uskallanko, ne niin kovasti väittää tuolla isolla puolella että kiltit on niitä pahimpia rietastelijoita.:ashamed:
Olikos kaupoilla paheksuttavia ihmisiä paheksuttavine käytöksineen?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30499059:Savulohi Lidl:stä opcorn:
:stick:Mut nythän siihen sais letin, tai monta pientä.
Kyllä oli, varsinkin citymarketissaOlikos kaupoilla paheksuttavia ihmisiä paheksuttavine käytöksineen?
Äläpä ny viitti, ehotettiin viime jouluna että olisit vilauttanut nilkkaa meidän joulukalenterissa, niin emäntä uhos näyttävänsä enempikin.En mie ainakaan oo semmonen. Kiltti vain.
Viispiikkisellä "just heräsin" lukki?=):stick:
Mun tukan pitää olla sellainen, että en tartte kampaa. En ole moista omistanut kahteenkymmeneen vuoteen.
Mitä, mikä kuva?ei ihme, ottaen huomioon mimmosen kuvan pläjäytit
miten rismassaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30499097:Kyllä oli, varsinkin citymarketissa
:O Miul on ollu lääkitys vinksallaan jos oon semmosia lausuntoja antanu..:snotty:Äläpä ny viitti, ehotettiin viime jouluna että olisit vilauttanut nilkkaa meidän joulukalenterissa, niin emäntä uhos näyttävänsä enempikin.
Mulla on valikoiva muisti!:attn:
real man loves his woman every day of the monthMitä, mikä kuva?
Joku isompi hajuhaitta taas?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30499097:Kyllä oli, varsinkin citymarketissa
Tänään noli citymarketissa euron päivät, jolloin kaikki sekopäät oli siellä liikkeellä :attn:miten rismassa
mää oon pannu merkille että ne rismassa käyvät (kepulaiset) on vielä paheksuttavimpia
real man loves his woman every day of the month
Miten nii?:O Miul on ollu lääkitys vinksallaan jos oon semmosia lausuntoja antanu..:snotty:
euron päivätJoku isompi hajuhaitta taas?
No onhan sulla kärrit, niillä on hyvä tuuppia jos joku yrittää iholle.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30499110:Tänään noli citymarketissa euron päivät, jolloin kaikki sekopäät oli siellä liikkeellä :attn:
Bingo!!!Viispiikkisellä "just heräsin" lukki?=)
Mä voin leikkiä. Mulla on pari lelua ja ruoska.En tiiä uskallanko, ne niin kovasti väittää tuolla isolla puolella että kiltit on niitä pahimpia rietastelijoita.:ashamed:
minä en ainakaan oo luvannut mitään...enhän?!Äläpä ny viitti, ehotettiin viime jouluna että olisit vilauttanut nilkkaa meidän joulukalenterissa, niin emäntä uhos näyttävänsä enempikin.
Mulla on valikoiva muisti!:attn:
Miks menit kunnossa olevaa lääkitystä muuttamaan? :stick::O Miul on ollu lääkitys vinksallaan jos oon semmosia lausuntoja antanu..:snotty: