mitenkäs nyt niin?Lapsuudenkodissa yöpyminen tuntuu tänään jotenkin aavemaiselta =)
mitenkäs nyt niin?Lapsuudenkodissa yöpyminen tuntuu tänään jotenkin aavemaiselta =)
En tiiä, jotenkin vaan liian hiljaista ja yksin möllöttäny ku isi painui nukkumaan jo aikaa sitten. Vissiin häiritsee ku puuttuu se normaali Kallion katujen älämölömitenkäs nyt niin?
hyvää yötä ja kauniita uniaoon tänään kyl jotenkin niin uppoutunut omiin ajatuksiini etten pysy edes näin hiljaisen ketjun mukana. parempi varmaan painua peiton alle. hyviä öitä.
Popeda - Onhan päivä vielä huomennakin - YouTube
mä taas en pystyis nukkumaan jos olis sitä älämölä.tottunut nukkuu hiljaisuudessa.no okei,naapurit mölyy joskus mut tää talo on muuten sivussa ettei kuulu mitään katujen ääniä joskus joku auton ääni kuuluu kun on muuten hiljasta niin se bassonjytke autosta kuuluu.En tiiä, jotenkin vaan liian hiljaista ja yksin möllöttäny ku isi painui nukkumaan jo aikaa sitten. Vissiin häiritsee ku puuttuu se normaali Kallion katujen älämölö
Tuitui, voi nuorta rakkautta :heart:Nukuin huonosti.
Kahvia.
En jaksa odottaa.
Ja ennen kaikkea tuitui :heart:
:hug:Nukuin huonosti.
Kahvia.
En jaksa odottaa.
Ja ennen kaikkea tuitui :heart:
Loppuuko metsällä käyminen lumen tuloon?huomenta :flower:
täällon tullu lunts
No mä keittelin jo pannullisen tovi sitten ja kohta heittäydyn santsikupillisen äärelle.:hug:
Ei oo kahvia mitä tarjota mut saat :kiss:
Jaksat sä...
Awww
mä tuun tiistaina pois, heitetään ylävitoset lentokentällämää meen Osloon tiistaina, ohjelma on sama ku pitsillä
Paitoja ja hameita silittelemään?mää meen Osloon tiistaina, ohjelma on sama ku pitsillä