kahvikirahvi
Kauniita uneja, i'll be there :hug:Okei ,tehään niin.Tää hiilivaunu lähtee sit jo edeltäpäin menee et koittakaa pistää töpinäks sitte.
Hyvää yötä kaikille muillekin:kiss:
Kauniita uneja, i'll be there :hug:Okei ,tehään niin.Tää hiilivaunu lähtee sit jo edeltäpäin menee et koittakaa pistää töpinäks sitte.
Hyvää yötä kaikille muillekin:kiss:
No ekkö sä tulekkaa meijän kaa? koita nyt pitkäkaula päättää,mulla oo koko yötä aikaa odottaaTuli mieleen suklaajuna....
Mutta mä pystyn kyllä nukkumaan ilman lusikoitakin, nauttikaa te toisistanne rauhassa hiljaa
Tuun tuun, ihan kohtaNo ekkö sä tulekkaa meijän kaa? koita nyt pitkäkaula päättää,mulla oo koko yötä aikaa odottaa
Meilla sumppi aina piriseeHuomenia murut :kiss:
Porukka meni näköjään melko aikaisin illalla/yöllä nukkuun.
Kummallista
Sumpit on jo pihissyt ja pantu suustakin alas
Ihan hauskaa läpändeeraa oli illalla
Eihän tuollainen varmaan kivaa ole : /huomenta :flower:
mulla on kaks yks julkkis fb-kaverina jonka nimissä on tekaistu feikki profiili, asia ärsyttää häntä kovin
vähänkö sä oot nopeetuitui...nyt mulla on karvahattu ja liivi
Eräs politikko ystävä oli aika raivoissaan kun hän ite vastustaa tuota naamakirjaa ja hänen nimissä kanssa oli aikoinaan tehty.. Voihan se vituttaa jos omalla kohdalle sattuu.huomenta :flower:
mulla on kaks yks julkkis fb-kaverina jonka nimissä on tekaistu feikki profiili, asia ärsyttää häntä kovin
näitkö ne kuvat jo? hiukanko noi jätkät on nauraneet sitä hattuavähänkö sä oot nopee
mäkin haluaisin karvalakin, semmosen kuin uutiskuvissa on venäläisillä sotilailla
Mina yritan kasvattaa karvasaarystimia... :saint:tuitui...nyt mulla on karvahattu ja liivi
Mullakin on hyvällä alulla...Mina yritan kasvattaa karvasaarystimia... :saint:
en nähny, misä ne on?näitkö ne kuvat jo? hiukanko noi jätkät on nauraneet sitä hattua
mulla ne taas alkaa vanhemmuuten kulumaan pikkuhiljaa poisMina yritan kasvattaa karvasaarystimia... :saint:
feissarissa mun profiilissa. kaksi pölöä karvapäätäen nähny, misä ne on?
aika vallattomat päähineetfeissarissa mun profiilissa. kaksi pölöä karvapäätä
Mullon naa kainalonlammittimetki viela lisaksi, savy savyyn ihan :xmas:Mina yritan kasvattaa karvasaarystimia... :saint: