Ihan simpsakan näköinen nainenhan tuo on. Hiukset kyllä miun silmään kaipaisi kipeästi kampaajaa.sekin vielä!
Ihan simpsakan näköinen nainenhan tuo on. Hiukset kyllä miun silmään kaipaisi kipeästi kampaajaa.sekin vielä!
Munkin mielestä ja kauniit silmätAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30209131:Ihan simpsakan näköinen nainenhan tuo on. Hiukset kyllä miun silmään kaipaisi kipeästi kampaajaa.
Oliko mies? Sit kyllä lähetään yhessä jonnekin radalle jos vaikka hoksisin jonkun:snotty: Sulla kun flaksi aina käyLähin kahville paikalliseen ja sit yks tyyppi jonka oon nähny ohimennen pari kertaa, tarjos mulle pitsan. Ny on kupuravittu
Mää tarttisin kans kaikkia erilaisia karvanhuoltotoimia, mutta kylpyhuone on liian kylmä ja minä liian laiska |OSuihkussa kävästy ja hiuksia värjätty...melko samaa väriä oli mies löytäny kaupasta.
Siis mitä oli aiempikin.
On se mies. Mut tässä kylässä ei yhteenkään kakslahkeiseen kannata sekaantua ellei ihannekumppani oo miespuolinen pubiruusu. Tääkin tyyppi oli tasottavalla tuolla jo puolilta päivin.Oliko mies? Sit kyllä lähetään yhessä jonnekin radalle jos vaikka hoksisin jonkun:snotty: Sulla kun flaksi aina käy
No höh: / mää mitään pubiruusua halua.On se mies. Mut tässä kylässä ei yhteenkään kakslahkeiseen kannata sekaantua ellei ihannekumppani oo miespuolinen pubiruusu. Tääkin tyyppi oli tasottavalla tuolla jo puolilta päivin.
Ja mulla flaksi, salli nauraa
Siis luin ihan oikeasti tuon yhdyssanan monta kertaa: kupura vittu. Olin vähän ihmeissäni, että mitä ne teilläpäin pitsoihin oikein työntää, jos ne turvottaa alapäänkin.Lähin kahville paikalliseen ja sit yks tyyppi jonka oon nähny ohimennen pari kertaa, tarjos mulle pitsan. Ny on kupuravittu
Se on tarkoituskin. Sen saa myös lausuttua yhteen niin hienosti että tän pitsan tarjoajan silmätkin pyörähti ympäri pari kertaa ja kysyi että mitä sanoinSiis luin ihan oikeasti tuon yhdyssanan monta kertaa: kupura vittu. Olin vähän ihmeissäni, että mitä ne teilläpäin pitsoihin oikein työntää, jos ne turvottaa alapäänkin.
se oli se kuuluisa pikakänniMiten noi pari ensimmäistä tsihii kihos päähän niin et tuntu ihan huppelilta ja nyt tuntuu et oon jo ihan selvä...
ai jaa...no olipa tsihin tuhlausta: /se oli se kuuluisa pikakänni
tyypillinen rapulan oireMun rupes tekee mieli ....
ei mulla oo rapulaa:stick: vielä...tyypillinen rapulan oire