hehee,,, mie testasin iskee tuon 600 sivua rikki,,, Onnea haniHeissan
600. sivu
hehee,,, mie testasin iskee tuon 600 sivua rikki,,, Onnea haniHeissan
600. sivu
:heart:Kävin räpsimässä simmusta kuvan kauhee ei ees ripsivärii oo
Mä en oikein ees tie minkä väriset nuo onMulla on melkeen saman väriset
En minäkää, siksipäMä en oikein ees tie minkä väriset nuo on
meil on sitte määrittelemättömät simmut olipa sanahirviöEn minäkää, siksipä
Maatiaiskissanvarisiksi sisko sanoo Tytar Nro 3:n silmia, jotka ovat vahan tummemmat ja hieman kirjavammat kuin sinun silmasi, mutta maaritelma on hyva.Mä en oikein ees tie minkä väriset nuo on
Mä oon joskus miettiny suomen kielen sanoja, että mistähän ne tuleemeil on sitte määrittelemättömät simmut olipa sanahirviö
Ihan järkkyjä sanoja kyl löytyyMä oon joskus miettiny suomen kielen sanoja, että mistähän ne tulee
Ja jos ei loydy, keksitaan tarpeen mukaan.Ihan järkkyjä sanoja kyl löytyy
Rupesin oikeen miettii et taivutinko oikein, osaa suomee enää kohta kun kuunnellu miehen vähän huonompaa suomea 15vJa jos ei loydy, keksitaan tarpeen mukaan.
Älä rääkkkää korvias. Emmä rääkkääkkään. Tai jotainRupesin oikeen miettii et taivutinko oikein, osaa suomee enää kohta kun kuunnellu miehen vähän huonompaa suomea 15v
Kaunista tämä suomen kieli toisinaan ranskassa kun olin niin taksikuski nauroi ja kysyi että mitä kieltä tuo oikein on kun puhuin kaverin kanssa suomea :snotty:Älä rääkkkää korvias. Emmä rääkkääkkään. Tai jotain
vihreenharmaanruskeensiniset tai jotain sinne päin
rotukissanväriset olis parempiMaatiaiskissanvarisiksi sisko sanoo Tytar Nro 3:n silmia, jotka ovat vahan tummemmat ja hieman kirjavammat kuin sinun silmasi, mutta maaritelma on hyva.