kahvikirahvi
Hei vain hei :wave: Mitä kuuluu tänään? Joko on vähän parempi fiilis:wave:
Hei vain hei :wave: Mitä kuuluu tänään? Joko on vähän parempi fiilis:wave:
Moikkis=)Hei vain hei :wave: Mitä kuuluu tänään? Joko on vähän parempi fiilis
Luultavasti turha toivo, mitä mä 6 kissan kanssa eläneenä yhtään kissoja tunnenNukutushommiin-->
Langat edelleen levällää tos..toivotaan ettei kissat huomais.
JEP! Mä koitin kaulahuivia joskus neuloa (ei jaksanu) ja käväsin ulkona... Sillä välin katti oli saanu lankakerän niin paljon solmuun itsensä ympärille, että jouduin leikkaamaan koko rulla osiin pelastaakseni kissan ahdingostaLuultavasti turha toivo, mitä mä 6 kissan kanssa eläneenä yhtään kissoja tunnen
Ei ne onneks tajunneet, ne on vähän tolloja..toinen on tod.näk.vielä syömässä (suursyömäri) ja toinen tuli tonne lasten makkariin kuuntelee iltasatua sekin (turhankin ihmisläheinen sylivauva). Mut normaalikissa olis varmaan ton kerän ottanutkin leikkiinLuultavasti turha toivo, mitä mä 6 kissan kanssa eläneenä yhtään kissoja tunnen
Voi ei, voin kuvitella..JEP! Mä koitin kaulahuivia joskus neuloa (ei jaksanu) ja käväsin ulkona... Sillä välin katti oli saanu lankakerän niin paljon solmuun itsensä ympärille, että jouduin leikkaamaan koko rulla osiin pelastaakseni kissan ahdingosta
Muistan kun penskana meidän kissa oli löytäny lankakerän, ja se oli ihan kirjaimellisesti pyörittäny sitä koko kämpän ympäri. Äitillä oli hyvä siivota ku piti kieputtaa se lanka pöydän ja tuolien yli ja ali ja ihan joka paikasta Se halus sen langan siis ehjänä.Ei ne onneks tajunneet, ne on vähän tolloja..toinen on tod.näk.vielä syömässä (suursyömäri) ja toinen tuli tonne lasten makkariin kuuntelee iltasatua sekin (turhankin ihmisläheinen sylivauva). Mut normaalikissa olis varmaan ton kerän ottanutkin leikkiin
Saako kysellä auton merkkiä?Mullekin vanhemmat maksoi ajokortin mutta autoa mulla ei ollut.
Ajelin sitten vanhempien autolla alkuun.
Oma auto mulle tuli/jäi/ostin noin vuosi sitten kun se jäi vanhemmiltani
Tai olishan sen voinut myydä mutta en halunnut.
Mä kävin jo =)Jaha, meniskö suihkuun sitten..
Mun kissoista vaan kaks on ollu vessapaperin perään. Ensimmäinen repi vaan sitä paperia alas siitä rullasta muttei tuhonnut, ja toinen mokoma oppi ottamaan ensin koko rullan irti siitä pidikkeestä ja alkoi vasta sitten silputa ja levitellä sitä ympäri kylpyhuonettaSaakos kissaperheissä vessapaperirullat olla rauhassa?
Joskus jo kysyitkinSaako kysellä auton merkkiä?
Nuo aina kiinnostavat minua.
Lenkiltä tosiaan palattu...
Mun kissoista vaan kaks on ollu vessapaperin perään. Ensimmäinen repi vaan sitä paperia alas siitä rullasta muttei tuhonnut, ja toinen mokoma oppi ottamaan ensin koko rullan irti siitä pidikkeestä ja alkoi vasta sitten silputa ja levitellä sitä ympäri kylpyhuonetta
Munkin kukat koki kovia kissojen kanssa... Mutta ei meillä vieläkään saa olla vessapaperi rauhassa vaikkei kissaa olekaan, pikkupuolikas repisi sen kyllä mielellään alas jos sais vessan oven auki
Anoppilassa ei saa olla rullat rauhassa eikä kukatkaan
Minäkin ja nyt laittelen lapset nukkuu ja sit kattelen netflixiäMä kävin jo =)
Niin kysyinkin, hitto vie, kun on harva pää!Joskus jo kysyitkin
Focushan (sedan) se on, -99 ja 104000km
Mites muuten, onko sun teineillä mopoautoa?
Muuten vain kyselen kun niitä niin monilla on