The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Luultavasti turha toivo, mitä mä 6 kissan kanssa eläneenä yhtään kissoja tunnen :D
Ei ne onneks tajunneet, ne on vähän tolloja..toinen on tod.näk.vielä syömässä (suursyömäri) ja toinen tuli tonne lasten makkariin kuuntelee iltasatua sekin (turhankin ihmisläheinen sylivauva). Mut normaalikissa olis varmaan ton kerän ottanutkin leikkiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
Haluis kattoo pitkästä aikaa joku kauhuleffa, löytyisköhän netflixistä joku katottava..tilasin kyl syömistä et leffa jossa suolenpätkät lentelee ei ehkä hyvä idea :D
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Mullekin vanhemmat maksoi ajokortin mutta autoa mulla ei ollut.
Ajelin sitten vanhempien autolla alkuun.

Oma auto mulle tuli/jäi/ostin noin vuosi sitten kun se jäi vanhemmiltani :(
Tai olishan sen voinut myydä mutta en halunnut.
 
kahvikirahvi
Ei ne onneks tajunneet, ne on vähän tolloja..toinen on tod.näk.vielä syömässä (suursyömäri) ja toinen tuli tonne lasten makkariin kuuntelee iltasatua sekin (turhankin ihmisläheinen sylivauva). Mut normaalikissa olis varmaan ton kerän ottanutkin leikkiin :)
Muistan kun penskana meidän kissa oli löytäny lankakerän, ja se oli ihan kirjaimellisesti pyörittäny sitä koko kämpän ympäri. Äitillä oli hyvä siivota ku piti kieputtaa se lanka pöydän ja tuolien yli ja ali ja ihan joka paikasta :D Se halus sen langan siis ehjänä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Joskus jo kysyitkin :D
Focushan (sedan) se on, -99 ja 104000km

Mites muuten, onko sun teineillä mopoautoa?
Muuten vain kyselen kun niitä niin monilla on :)
Niin kysyinkin, hitto vie, kun on harva pää! :D

Ei ole, EIKÄ TULE! Mä olen vähän sitä mieltä, että ne pikkusella dieselmoottorilla varustetut kopit on hengenvaarallisia, varsinkin tuolla isommilla tieosuuksilla, kun ne näyttävät oikealta autolta, mutta kulkevat 50 km/h...
Pojalla on mopo ja kevari ja crossipyöräkin, mutta mopoautoa ei tule. Tytär saa mopokortin kesällä, niin varmaan skootterin osto edessä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä