Mulla lapset tulee vasta illalla kotia, niin menee tämä päivä nuudeleilla ja kananugeteilla
avattares on vaihtunut
Mulla lapset tulee vasta illalla kotia, niin menee tämä päivä nuudeleilla ja kananugeteilla
Just vaihoin.avattares on vaihtunut
Mullakin heittää kun tarpeeksi kauan on pois palstalta.Hemmetin kännyy heittää ulos muuten toimii tosi hyvin mut tätä tää aina tekee. Jospa siirtyis koneelle jossain vaiheessa..
Nordman - Vandraren - YouTubeHieman erillaista musiikkia
Nordman Ridom Ridom - YouTube
mul se menee kyl yleensä toisin päin, jotain tää aina vihjaileeMullakin heittää kun tarpeeksi kauan on pois palstalta.
Just meinasin samaa sanoa, muita en vissiin oo Nordmanilta ees kuullu ku tän ja tuon minkä Aries just linkitti.
palsta-aika täynnämul se menee kyl yleensä toisin päin, jotain tää aina vihjailee
mä en edes tiedä sitä :ashamed:Just meinasin samaa sanoa, muita en vissiin oo Nordmanilta ees kuullu ku tän ja tuon minkä Aries just linkitti.
Ite kun ei tajuu, ni älykänny hoitaa sen puolestasipalsta-aika täynnä
Älypuhelimet ottaa kohta interwebin haltuunsaIte kun ei tajuu, ni älykänny hoitaa sen puolestasi
Siksi se onkin älypuhelinIte kun ei tajuu, ni älykänny hoitaa sen puolestasi
Tuo vähän rikkoi rajoja, jos tykkäs musiikista niin ei sitten tykännyt tuosta bändin lookistaIhan ok tuo Arieksen biisi...tosin sen verran katoin videotakin että olipa jätkillä...hmm, miten sen nyt sanois..hienot kampaukset/hiukset..
Joojoo, kuuluu aikakauteen vissiinkin..