dildo johon on tehty mitta-asteikko?Ota viivotin kans, siellähän on naisia suurin osa :xmas: :snotty:
olis kotosamman tuntunen
dildo johon on tehty mitta-asteikko?Ota viivotin kans, siellähän on naisia suurin osa :xmas: :snotty:
En tule koskaan myöntämään, että tuo olis kävässy itelläki mielessä.dildo johon on tehty mitta-asteikko?
olis kotosamman tuntunen
Kuitenkin laitoit tarkoituksella :xmas:Jotenkin arvasin että oli huono sanavalinta tuo pystyssä pitäminen :xmas:
Niin ja puhelimella ei onnistu näemmä lainaus. Hmph.
Kiitti Fami, juup, noin käy välillä.
Tulee taas tänään ajateltua vanhempia enemmän tippa silmässä.
Vähän ku saavat viinaa ni jopa napsahtaa ne stare- strötö- traagiset mitat jakoon.Kai tuutte sit tänne kertomaan strategisia mittojanne?
Niin että osa pitää teipata jalkaan ettei pelota naisväkeä.tottakai laitetaan mitat ketjuun eikä panna juuri lainkaan lapinlisää
Katos, mulla oli sama ajatus.dildo johon on tehty mitta-asteikko?
olis kotosamman tuntunen
Mie en sano mitään ko en halua kuulostaa itserakkaalta.Miksi kaikki sanoo noin, jokainen on sellanen kun on
Ei tartte, en huomannu sitä kahella edelliselläkään kerrallalupaan laiittaa arskat
oliskohan siveysvyö myös paikallaan ettei ere näy
oisit voinut olla paljastamati mun bluffia että se muka mihkään näkyisEi tartte, en huomannu sitä kahella edelliselläkään kerralla
En kehannu tuntemisesta kirjottaa mitään.
En kehannu tuntemisesta kirjottaa mitään.
En mä tuntenu sitä viimeksikään :xmas:
no ny paljastit mun toisenkin bluffinEn mä tuntenu sitä viimeksikään :xmas:
Kerron sulme huomenna miten pidetään hullua jännityksessä.no ny paljastit mun toisenkin bluffin
aiokko säästää yhtäkään?
ja päätit aloittaa sen jännityksessä piettämisen jo nyt?Kerron sulme huomenna miten pidetään hullua jännityksessä.