Syo ja käy tupakalla. Mulla auttaa aina hikkaanHitto vie yli tunnin hikka, eikä katoo... Pitäisköhän ottaa uus paukku?
Syo ja käy tupakalla. Mulla auttaa aina hikkaanHitto vie yli tunnin hikka, eikä katoo... Pitäisköhän ottaa uus paukku?
Kyllä ne lapset ymmärtää. Mulla noi muksut on tosi symppiksia ja yrittää hoitaa äitiä. Pienin käy halimassa ja pussaamassa, silittämässä päätä tai muuta kipeetä kohtaa. Keskimmäinen oli pienenä ihan samalainen kuin myös vanahin Herkkiä ovat kuitenki äipän kivuille.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27866292:Kiitos :kiss:
Pitää taas vaan koota ittensä huomiseksi,kun lapset tulee kotiin.
Söin jo ennen hikkaa. mutta tupakilla voisi käydäkkin.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27866311:Syo ja käy tupakalla. Mulla auttaa aina hikkaan
:heart:Kyllä ne lapset ymmärtää. Mulla noi muksut on tosi symppiksia ja yrittää hoitaa äitiä. Pienin käy halimassa ja pussaamassa, silittämässä päätä tai muuta kipeetä kohtaa. Keskimmäinen oli pienenä ihan samalainen kuin myös vanahin Herkkiä ovat kuitenki äipän kivuille.
Paaseeko kaveriksi?Söin jo ennen hikkaa. mutta tupakilla voisi käydäkkin.
Meillä nuo isommat keittää aamukahvit ja muutenkin välillä tuevat halimaan ja kertovat kui rakastavat, auttavat kauppassa käynneissä.Kyllä ne lapset ymmärtää. Mulla noi muksut on tosi symppiksia ja yrittää hoitaa äitiä. Pienin käy halimassa ja pussaamassa, silittämässä päätä tai muuta kipeetä kohtaa. Keskimmäinen oli pienenä ihan samalainen kuin myös vanahin Herkkiä ovat kuitenki äipän kivuille.
Oita!Kyl pitää mennä nukkumaan. öitä :kiss:
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27866364:Meillä nuo isommat keittää aamukahvit ja muutenkin välillä tuevat halimaan ja kertovat kui rakastavat, auttavat kauppassa käynneissä.
Toki myös kyselevät miksi en saa töitä,ammattia tai muutakaan.
Ihania siltikin :heart:
Lapset pitää mut kasassa ja yksi ihana perhetyöntekijä jonka kanssa ystävystyin aikoinani. ( Kävi meillä pyynnöstäni nelisen vuotta ) Sähköpostit auttavat kummasti arkea.
Minä teen samoin.Kyl pitää mennä nukkumaan. öitä :kiss:
Tuhmia unia:kiss:Kyl pitää mennä nukkumaan. öitä :kiss:
Soitetaan yhdessä ,tääl ois pojan sähkökitara vahvarin keraNo voihan harmi...
rumpu seinalla napsuu ja haluaisi, etta soitan sita, mutta Tytar Nro 3 saattaisi herata, enka todellakaan jaksaisi sita hullunmyllya.
Tiiä vaik joskus antaisinkiTeretulemast antamaan
Öitä! :wave:Minä teen samoin.
öitä kaikille :kiss: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27866382:Soitetaan yhdessä ,tääl ois pojan sähkökitara vahvarin kera
Minun rummuillani on vahan toinen funktio kuin musisointi. Tyokaluja ovat. Ja kaipaavat huomiota toisinaan. Jospa vaikka hakisin jaakaapista karhunrasvaa ja silla huomioisin rumpua...
Vasen vai oikea?Nyt pitäs se kainalo päättää....En minä tiedä|O
OikeaVasen vai oikea?