En tiiä mihin päin se tuosta lähti,Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118703:Tänne heti kanssa vesisade |O
mutta kävin huutelees perään, että mees Köpsykälle seuraavaks.
En tiiä mihin päin se tuosta lähti,Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118703:Tänne heti kanssa vesisade |O
Kiitos :kiss:En tiiä mihin päin se tuosta lähti,
mutta kävin huutelees perään, että mees Köpsykälle seuraavaks.
Täällä toinen pirkanmaalainenEli ilmeisesti Suomessa on useampiakin vuonoja . Tälleen pirkanmaalaisena itselle tuli vaan tuo Paarlahti mieleen. Vaikken nimeä muistanutkaan :xmas:
Hups, tuli sitte sekin paljastettua :ashamed:Täällä toinen pirkanmaalainen
Keikutaan täällä vissiin koko yö : /Ulkona 23 ja sisällä edelleen 29. Mene tässä sitten nukkumaan.
Parvekkeelle nukkumaan?Ulkona 23 ja sisällä edelleen 29. Mene tässä sitten nukkumaan.
Kolmen neljän välillä olisi hyvä päästä jo nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118746:Keikutaan täällä vissiin koko yö : /
Suht iso alue kuitenkinHups, tuli sitte sekin paljastettua :ashamed:
Äkkiä muokkaamaanHups, tuli sitte sekin paljastettua :ashamed:
Noilla main voi olla jo toivoa kun ei enää vaan jaksa.Kolmen neljän välillä olisi hyvä päästä jo nukkumaan.
Kunpa lämmön voisi varastoidaKatto ja seinät pitää lämmön itsellään, ylin päätyasunto. Talvella on sitten toisinpäin, ihan jääkaappi.
hahaha. Kai vois yrittää äkkiä vaihtaa siihen jonkun Varsinais-Suomen, mutta tää mun "määsäänyssenynne"-tyyli kuitenkin paljastais :ashamed:Äkkiä muokkaamaan
Teltta pihalleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118746:Keikutaan täällä vissiin koko yö : /
Ei enää viitsi alkaa kantamaan nukkuvaa lasta sinne .Teltta pihalle
Mitä sää ny tollai?hahaha. Kai vois yrittää äkkiä vaihtaa siihen jonkun Varsinais-Suomen, mutta tää mun "määsäänyssenynne"-tyyli kuitenkin paljastais :ashamed:
Eikä mua sais varmaan muutenkaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118779:Ei enää viitsi alkaa kantamaan nukkuvaa lasta sinne .
Tottakai saa. Tartteehan sitä voida valita ostonsa huolella.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118776:Mitähän sitä huomenna tekisi jos edelleen on näin kuumaa? Saako ruokakaupassa viettää koko päivän .
Ehkä tää onkin mun ovela juoni, enkä olekaan ollenkaan PirkanmaaltaMitä sää ny tollai?
Mää oo huomannu mitään.
Yrittää kierrellä
Enkä ainakaan itse ole huomannut kirjoitustyylistäsi
Niin, eihän sitäkään tiedäEhkä tää onkin mun ovela juoni, enkä olekaan ollenkaan Pirkanmaalta
Itiksen Prisma alkoi kummallisesti kuulostamaan kovin houkuttelevalta .Itiksen Prismassa on hyvä ilmastointi. Jostain syystä muksun ollessa vauva tuli käytyä parin tunnin kävelyillä niissä kauppakeskuksissa, joissa on toimiva ilmastointi. Muksu nukkui hyvin. Keskellä päivää liikkeellä oli muitakin äitejä samoilla asioilla.