Se riippuu vähän, kun ei oo ees hajuakaan millä tuun täältä tänään jos pannaan yyveellä numeroita vaihtoon niin voin ilmotella koska olisin valmis ihmisten ilmoille?Mihinkäs aikaan kirahvi on tänään noin suurin piirtein kotiutumassa?
Jos sitä tätä päivää tai iltaa tai jotain miettii
Mun BFF:n puolikas livisti hotelliravintolan leikkipaikalta ja lähti palaamaan omatoimisesti huoneeseen. Joo sen suunnitelma onnistu tosi hyvin. Hajaannuttiin etsimään, ja mää löysin sen hiipimästä orpona käytävällä, hirvee huuto alko vasta sillä sekunnilla ku näki mutHei, ne sentään pysyy ruokapöydässä eikä karkaa toisin kuin meikäläisen ipana yrittäis tehdä
Joo, tehdään vaikka näinSe riippuu vähän, kun ei oo ees hajuakaan millä tuun täältä tänään jos pannaan yyveellä numeroita vaihtoon niin voin ilmotella koska olisin valmis ihmisten ilmoille?
Säihähti vasta huomatessaan että oli eksyksissäMun BFF:n puolikas livisti hotelliravintolan leikkipaikalta ja lähti palaamaan omatoimisesti huoneeseen. Joo sen suunnitelma onnistu tosi hyvin. Hajaannuttiin etsimään, ja mää löysin sen hiipimästä orpona käytävällä, hirvee huuto alko vasta sillä sekunnilla ku näki mut
En oo päättäny, mää oon kauhee jahkailija Ehkä vähän enemmän oon iphonen kannalla, lähinnä siksi, etten jaksa alkaa vertaileen tsiljoonaa android-puhelinta :snotty:Jokos myttis päätti puhelimen
Vissiin uskalsi tosissaan hätääntyä vasta ku turva oli jo näkyvissäSäihähti vasta huomatessaan että oli eksyksissä
Eihän lapset monesti itkekään kaatuessaan tms kunnes kysyy sattuikoVissiin uskalsi tosissaan hätääntyä vasta ku turva oli jo näkyvissä
Voi olla että itse menen kuunteleen jo Jenni Vartiaista ellen jo Sanniakin kahden jälkeenSe riippuu vähän, kun ei oo ees hajuakaan millä tuun täältä tänään jos pannaan yyveellä numeroita vaihtoon niin voin ilmotella koska olisin valmis ihmisten ilmoille?
:hug: :kiss:Huomenta! :wave:
Käyrä on taas korkeella mutta toivottavasti laskee päivän mittaan ja varsinkin illan.
Onko sulla lippuja vai meetkö vaan likelle kuuntelemaan? Mä varmaan tuun vasta illemmalla, mutta ilmottelen sittenVoi olla että itse menen kuunteleen jo Jenni Vartiaista ellen jo Sanniakin kahden jälkeen
Niin siis miksi tuhlata hyvää märyä, jos lähellä ei oo ketään potentiaalista lohduttajaa.tulee mieleen omasta lapsuudesta miten kaaduin polkupyörällä kun olin palaamassa "naapurista" mummolaan
kirvelsi niin pirusti mutta itkun pullautin vasta kun näin mummun
JepOnko sulla lippuja vai meetkö vaan likelle kuuntelemaan? Mä varmaan tuun vasta illemmalla, mutta ilmottelen sitten
Älä innostu kun sit mä jään yksinäni rannalle ruikuttamaanJep
Ei ole, johonkin sinne suunnalle vain menen
Ellen sitten innostu ostaan mutta en usko.
En en :kiss:Älä innostu kun sit mä jään yksinäni rannalle ruikuttamaan