Mä valitsin kyllä heti ampumisen..Ensin maistele vüosikertaviinejä, sitten uhkapelaa ja vitutuksissa ammu alas.
Mä valitsin kyllä heti ampumisen..Ensin maistele vüosikertaviinejä, sitten uhkapelaa ja vitutuksissa ammu alas.
:vampire: minnuu ei niin vaan napata.Ensin maistele vüosikertaviinejä, sitten uhkapelaa ja vitutuksissa ammu alas.
Meikäläisenkin nurkkabaarissa on viime aikoina ollu portsarina koira.
Mä onki aika velho ampumaan..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603594::vampire: minnuu ei niin vaan napata.
Ja miulla liukas luuta .Mä onki aika velho ampumaan..
Noi luutien jarrut on aina ollu heikonpuoleiset. Olen kuullu, et joillain on peräharjaksiin sidottu ankkuri.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603570:
Wuhuuuuuuuuuuuuu........ mie yritän pysähtyyyyyyyyyyäääääääääää....
Kyse on loitsusta. Tämä oli uusi malli ja meinas olla loitsu hakusessa, mutta pysähtyihän se lopulta .Noi luutien jarrut on aina ollu heikonpuoleiset. Olen kuullu, et joillain on peräharjaksiin sidottu ankkuri.
Tottahan mie tuun .Niin on kauhee tauti. Pikkumieskin laihtunut kolme kiloa perjantaista!! Mut nyt jo vähän parempi eikä kuumetta.. Pitää leikkiä Hannua ja kerttua ja alkaa syöttää poikaa pulskemmaksi. Tuutko noidaksi???
No enhän mä voi noitanaisten konsteja tietää. En mä ymmärrä tavallisiakaan naarasotuksia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603629:Kyse on loitsusta. Tämä oli uusi malli ja meinas olla loitsu hakusessa, mutta pysähtyihän se lopulta .
Vaan minä oon rajumpi kun olin kyynäriä myöten yrjössä enkä saanut tautia.. Mulle ei pöpöt veetuileAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603631:Tottahan mie tuun .
Hyvä kun alkaa talttumaan tauti. Rajua touhua nuo kunnon yrjötaudit.
:hug: ota lohdutukseksi pari turkinpippuria.No enhän mä voi noitanaisten konsteja tietää. En mä ymmärrä tavallisiakaan naarasotuksia.
Ikuinen mysteeriNo enhän mä voi noitanaisten konsteja tietää. En mä ymmärrä tavallisiakaan naarasotuksia.
N-murunen :kiss:.NURKKIS!
Ihan helppoa. Nainen on aina oikeassa. Mitä kohtaa ette tuossa lauseessa ymmärrä??Ikuinen mysteeri
Ihan helppoa. Nainen on aina oikeassa. Mitä kohtaa ette tuossa lauseessa ymmärrä??
Tuota kohtaaIhan helppoa. Nainen on aina oikeassa. Mitä kohtaa ette tuossa lauseessa ymmärrä??
Shhhhhhhhhhhh.........Eipä puhuta tästä sen enempää.(Paitsi kerran kun mies sanoi että älä pakita, ei tässä sovi peruuttamaan...:snotty
Ootsä ollut seilailemassa paatilla?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603669:N-murunen :kiss:.
Miulla on hirveesti namusia hommattuna meille :heart:.
Ihan helppoa. Nainen on aina oikeassa. Mitä kohtaa ette tuossa lauseessa ymmärrä??
Hyvä poika, niin sitä pitää :kiss:on ymmärretty ja vedetty johtopäätös että parempi tussun alla kuin taivasalla
Olen ja tuli vähän osteltua namusia :ashamed:Ootsä ollut seilailemassa paatilla?