toi on siitä siskonpeti sketsisarjasta,on tosi hauska kun tuli töllöstä niin tuli palsta heti mieleen
toi on siitä siskonpeti sketsisarjasta,on tosi hauska kun tuli töllöstä niin tuli palsta heti mieleen
Aijaa, mä en tiiä kun en seuraa telkkarista mitään. Töllö on pp.n muuminkattelua vartentoi on siitä siskonpeti sketsisarjasta,on tosi hauska kun tuli töllöstä niin tuli palsta heti mieleen
Diudiudiu... Teinit laitettu kuriin ja rauha maassa.
niimpä, sitten tulee hävitön tänne hirnumaanpitkäkaula laittaa kovin pökkö pesään lisää tuolla häpiksen ketjussa
Varoppa näppäimistöäs tai saat ite pökköä pesäänpitkäkaula laittaa kovin pökkö pesään lisää tuolla häpiksen ketjussa
vaan sullapa ei ole pökköäVaroppa näppäimistöäs tai saat ite pökköä pesään
millä hiivatilla sä ton teit?
Varoppa näppäimistöäs tai saat ite pökköä pesään
jos se on ostanut sen strapparin :Ovaan sullapa ei ole pökköä
jos sattuu ettei ole niin mä voin kyllä tulla auttamaanjos se on ostanut sen strapparin :O
ritari valkealla ratsullaan....jos sattuu ettei ole niin mä voin kyllä tulla auttamaan
osimoilleen näinritari valkealla ratsullaan....aina valmis auttamaan neitoa hädässä.
jos se on ostanut sen strapparin :O
siinä tapauksessa mua sai auttaa kokoajan ja jatkuvasti.....jostatulikin mieleeni että pitäs kömpiä peiton alle...ei mitään unetus apua olis saatavilla. vai viekö häpis ketju voitonosimoilleen näin
nyt kun uskokin on ollut framilla niin tulee mieleen että se on synti jos ei kiimaista auta
Mitä vaan jos haluat...jos se on ostanut sen strapparin :O
Mitä vaan jos haluat...
mutta se ei ole lämmin ja sykkivä: /Mitä vaan jos haluat...
mä tiiän mikä olis :saint:mutta se ei ole lämmin ja sykkivä: /
Mistäs tiedät ettei ole lämmin, ja onhan niitä sellasia mitkä saa sykkimään tai värisemäänkin :saint:mutta se ei ole lämmin ja sykkivä: /
no mikämä tiiän mikä olis :saint:
antaudun, tohon värisemiseen en pysty enää vastaamaanMistäs tiedät ettei ole lämmin, ja onhan niitä sellasia mitkä saa sykkimään tai värisemäänkin :saint: