No mun hattiwatti kyllä tykkää tosta että turha surkutellavoi hattiwatti ressukkaa:'(
No mun hattiwatti kyllä tykkää tosta että turha surkutellavoi hattiwatti ressukkaa:'(
No mun hattiwatti kyllä tykkää tosta että turha surkutella
valitettavasti ehtisin syömään jo :ashamed:nam.. maistuis mullekin..
possu :Ovalitettavasti ehtisin syömään jo :ashamed:
säästä mut sun hattiwatin seikkailuiltaNo mun hattiwatti kyllä tykkää tosta että turha surkutella
*röh röh*possu :O
Etkös sä just hiljattain kaivannu hattivatteja seikkailemaan?säästä mut sun hattiwatin seikkailuilta
Mikäli uskomme hänen sanaansaAi meinaako "Lien" lootusta? :O
Se on naisten nimi ja netissä luki että tarkoittaa lootuksen kukkaa.Ai meinaako "Lien" lootusta? :O
Kuule se mitä "hiljattain" on toivottu, sanottu tai tehty, ei päde enää tänään.Etkös sä just hiljattain kaivannu hattivatteja seikkailemaan?
Naiset!
Een kai...mä ikinä sellasia....Etkös sä just hiljattain kaivannu hattivatteja seikkailemaan?
Naiset!
Kyllähän mä tiedän...Kuule se mitä "hiljattain" on toivottu, sanottu tai tehty, ei päde enää tänään.
Luulis sun jo tietävän.
Ei o meikäläisenkään makuun.Näytin ton kuvan miehelle, sanoi yök.
Mäki näytin mun miehelle niin se näytti tältä:Näytin ton kuvan miehelle, sanoi yök.
Joko mennään?[video=youtube;hAVjezgKKHg]http://www.youtube.com/watch?v=hAVjezgKKHg[/video]
Olisko ne kaapissa joillakin?Katson toisella silmällä Pientä pintaremppaa. Taas perhe, jossa ei ole kirjoja. Tätä täällä taas miehen kanssa ihmetellään.
Täysin mahdollista etten bongannut. Katson sisustusohjelmissa keittiöratkaisut, värit, sohvat ja kirjahyllyt.Olisko ne kaapissa joillakin?