NO NIIN |O. Herättiinhän sieltäTankotanssia WAU!!!
Niin ja ehtoota.
NO NIIN |O. Herättiinhän sieltäTankotanssia WAU!!!
Niin ja ehtoota.
Nyt. Huomenna harmittaa jos siirrät homman.Dilemma. Tiskaanko tänään niin huomenna on kiva herätä keittelemään kahvia ja päivällä tulla koulusta kun on siisti keittiö, vai tiskaanko huomenna kun pääsen koulusta aikaisin ja oon kotona ennen kuin tarhassa loppuu päiväuniaika?
No jos ei tuohon herää, niin verenpaine on nolla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29032442:NO NIIN |O. Herättiinhän sieltä
No jos ei tuohon herää, niin verenpaine on nolla.
Kaikki aika minkä tiskaan tänään, on pois palstailusta, dippikasvitsten pilkkomisesta & syömisestä ja kirjan lukemisesta |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29032446:Nyt. Huomenna harmittaa jos siirrät homman.
Totta :| Unohda edellinen kehoitukseni.Kaikki aika minkä tiskaan tänään, on pois palstailusta, dippikasvitsten pilkkomisesta & syömisestä ja kirjan lukemisesta |O
Tuota kutsutaan priorisoinniksi.Kaikki aika minkä tiskaan tänään, on pois palstailusta, dippikasvitsten pilkkomisesta & syömisestä ja kirjan lukemisesta |O
Näin teen. Jos tiskaan huomenna päivällä, niin sen lisäks että saan tehdä sen rauhassa, se ei häiritse palstailua koska siihen aikaan kaikki on vielä töissä/koulussa. Problem solved!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29032505:Totta :| Unohda edellinen kehoitukseni.
Sä olet nainen nero ratkomaan ongelmia :kiss:. Mulle kanssa sitten dipattavia kasviksia kiitos .Näin teen. Jos tiskaan huomenna päivällä, niin sen lisäks että saan tehdä sen rauhassa, se ei häiritse palstailua koska siihen aikaan kaikki on vielä töissä/koulussa. Problem solved!
Eli kohta pääsen pilkkoon dipattavaa kunhan maltan heittää mirrin sylistä
Tääl tarjolla kurkkua, paprikaa, porkkanaa ja kesäkurpitsaa American dipin kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29032532:Sä olet nainen nero ratkomaan ongelmia :kiss:. Mulle kanssa sitten dipattavia kasviksia kiitos .
Unohdit sitten lantun kauppaan?Tääl tarjolla kurkkua, paprikaa, porkkanaa ja kesäkurpitsaa American dipin kanssa.
En oo ikinä dipannu lanttua.Unohdit sitten lantun kauppaan?
Ou jee beibe... tuon vielä kukkakaalia matkaan mukaanTääl tarjolla kurkkua, paprikaa, porkkanaa ja kesäkurpitsaa American dipin kanssa.
Lanttu on ihan parhaita dippikasviksia, tai siis juureksia.En oo ikinä dipannu lanttua.
Mutta unohdin näköjään ne porkkanat sinne kauppaan.... Vit........tana.....kele.....vetti!!!
*ojentaa varovaisesti porkkanoita*En oo ikinä dipannu lanttua.
Mutta unohdin näköjään ne porkkanat sinne kauppaan.... Vit........tana.....kele.....vetti!!!
Piti muuten just sanoa kukkakaali kans, mutta makoisuudestaan huolimatta se on huono suikaloitava dippitarkoituksiin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29032703:Ou jee beibe... tuon vielä kukkakaalia matkaan mukaan
Ei sitä suikaloidakaan, vaan irrotellaan siitä käsin sopivia kukkasia ja dipataan niitä pitäen kiinni siitä varrestaPiti muuten just sanoa kukkakaali kans, mutta makoisuudestaan huolimatta se on huono suikaloitava dippitarkoituksiin.
NäinEi sitä suikaloidakaan, vaan irrotellaan siitä käsin sopivia kukkasia ja dipataan niitä pitäen kiinni siitä varresta
Mie oon huono antamaan vinkkejä booli asioissa :|Hei, mikähän olis kiva booli lauantaille?
kossua, valkoviiniä ja spraittia niin että seoksen vahvuus on 12% huitteillaHei, mikähän olis kiva booli lauantaille?
Voivoivoi, yksi lempiaihestani. Mä olen ollut aina se porukan boolintekijä 14-vuotiaasta lähtien.Hei, mikähän olis kiva booli lauantaille?
Tätä voisin maistaa. Saisiko vielä sitruunaviipaleita sekaan kun pidän happamasta maustakossua, valkoviiniä ja spraittia niin että seoksen vahvuus on 12% huitteilla