The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
nii...no toisaalta sais kyl varmaan aika helposti mut...mä en vaan jotenkin osaa tätä moi mitä kuuluu,mennääks panee? systeemii...
Maailma on silti silviisiä rakennettu, et teil naarasotuksilla on huomattavasti helpompaa käydä kysymässä unohtuneiden korvakorujen perään, kuin meidän urosotusten käydä kyselemässä unohtuneita kalsareita.

Unohdinko sydämeni tänne ei myöskään toimi. Nimim. kokeiltu on
 
kahvikirahvi
:flower: menikö pomo-otuksella herne nekkuun kun sen paras työmies lähti kassan kautta?
No en nyt sanois. Kyllä se vähän harmistuneelta kuulosti, mutta kyllä se sano ymmärtävänsä kun kerroin että mun on vähän vaikea yhdistää opiskelua ja iltaduunia, koska mä en voi tarvittavassa ajassa ilmottaa töihin tulemistani koska se riippuu täysin mp.n työvuoroista (jotka tulee selvyyteen yleensä vasta sen jälkeen kun mun pitäis olla ilmoittanut jo omasta duuniin pääsemisesäni). + monia muita syitä.
Sekavaa, mutta ei se toimi enää. Harmittaa kyllä, vaikka tiedän tää oli oikea ratkasu tähän tilanteeseen.
 
kahvikirahvi
Hei muuten, laitoin aspaa sinne firmaan mistä tilasin sen l-koodin kesällä. Ne lupas lähettää mulle uuden, koska edellinen ei oo saapunut perille vaikka se on maksettu aikaa sitten :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä