The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Oikeesti, lohduttakaa mua. Miehellä iski joku saatanan autistikohtaus ja sen on pakko vängätä joka ikisestä asiasta. Kaikki mun sanat tai ilmeet tai helevetti liikahtamisetkin pitää tyyliin analysoida. Meidän pitäis ihan pian lähtee kannustamaan mun ystävää yhteen tilaisuuteen, mutta tää nyt alotti tällasen "yyy siel on paljon ihmisii joita en tunne ääää"...
On muuten ehtiny juoda jo kello kuuteen mennessä puolpulloa viinaa.

Kiitos, helpotti vaikkei lohdutusta tuliskaan. En voi Facebookiin tällaista avautua :D

Lady Gardenea
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28834192:
Mulla on ollu ikävä sua.. Plus tuo avatar :kiss: Puhun sulle kauniita ihan vaikka maailmanloppuun asti :D
hanipöö :heart: :kiss:

Avataressa oleva on saman ikäinen kuin mä ja yhtä kaunis. :rolleyes:

Lady Gardenea
Oikeesti, lohduttakaa mua. Miehellä iski joku saatanan autistikohtaus ja sen on pakko vängätä joka ikisestä asiasta. Kaikki mun sanat tai ilmeet tai helevetti liikahtamisetkin pitää tyyliin analysoida. Meidän pitäis ihan pian lähtee kannustamaan mun ystävää yhteen tilaisuuteen, mutta tää nyt alotti tällasen "yyy siel on paljon ihmisii joita en tunne ääää"...
On muuten ehtiny juoda jo kello kuuteen mennessä puolpulloa viinaa.

Kiitos, helpotti vaikkei lohdutusta tuliskaan. En voi Facebookiin tällaista avautua :D
:hug: Koeta kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28834306:
Se on kyllä aika makiaa. Mä en oikeen muuta juokaan enää, kuin crowmooria, normaali kuivaa, ei sitä extraa..
mä en saa tuotakaan alas tai en mitään kuivia siidereitä. nykysin enempi toi lonkero se mitä tulee juotua tai itseasiassa yleensä sillon jos oon viihteellä,kotona sit ananas siiderii by colden cap. tätä nyt ostin pari et maistan mut eihän tätä juo erkkikään:x

IhanaValo
IIIIIsot :hug::hug::hug: kaikille jotka tarttee!!

Minuu alkoi särkemään kyynärpäähän, liekkö reumakivut vihottelee taas...kannoin äsken kuopuksen (n.20kg) sisälle ulkoa ja sit alkoi kipu : /

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä